Landeveisforræderen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei! Jeg hadde så mye rot og tral på pc'en, så jeg formaterte PC'en. Etter jeg hadde formatert PC'en , og installert Steam og Counter-Strike 1.6, skulle jeg starte spillet, da fikk jeg det samme problemet som det er i et annen innlegg her. Men jeg hadde ikke samme skjermkort, så jeg visste ikke hvordan jeg skulle gjøre det , jeg håper noen kan hjelpe meg med det. Klarer ikke å spille på så liten skjerm. Jeg har installert Skjermdrivere og alt. Her er et bilde av det andre innlegget, Jeg har akkurat det samme problemet med Svarte kanter rundt.. Håper på hjelp! Link til bilde : http://bildr.no/thumb/815101.jpeg Mvh Nordlie! Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Landeveisforræderen Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg fant ut hva problemet var, ellers takk. Det var noe på instillingene til skjermkorte, Skalering greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå