Gå til innhold

Vurderer Pole-dancing

Turtledove

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lett litt, og kunne ikke finne noen tråd om dansing, så da tenkte jeg å opprette en. Dersom det finnes en der ute: kan da en snill moderator hjelpe meg å finne den, og slette denne? :)

Jeg vil bare begynne med en gang, og håper at noen vil svare meg snart :)

Jeg har holdt på med dansing siden jeg var liten. For det meste HipHop og MTVdance. De siste årene nå har det blitt litt bredere spekter, med både RnB, Jazz, Moderne og Freestyle, ettersom jeg har en egen dansegruppe som jevnlig setter opp forestillinger og tar imot oppdrag osv.

For litt siden hadde vi et danseoppdrag, og var i den anledning på dansekurs med "Profesjonelle dansere" (eller hva de helst vil kalle seg selv). Vi prøvde oss på Pole-dancing, og det var noe jeg fikk umiddelbar respekt for! Hvor myke, sterke og hvor stor kroppskontroll man har når man holder på med det.

Nå har det seg sånn at jeg har veldig lyst til å begynne med det.

Eneste som holder meg tilbake er reaksjoner fra venner og familie på dette.

Med en gang dere hører Pole-dancing: hva tenker dere da?

At de er strippere, eller de overnevnte punktene? :p

Legger ved en link til dere som ikke vet eller er usikker på hva det er (OBS: mye støy):

Takker for alle seriøse svar! :)

Edit: Kan jo legge til at kjæresten ikke akkurat hadde noen innvendinger å komme med ;)

Endret av triha
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Også er jeg litt redd for å miste respekt av de rundt med hvis jeg begynner med noe sånt.

Lurer litt på hva folk tenker om Pole-dancing.

Nå er det bare du her som vet noenlunde hvordan de rundt deg ser på saker og ting, da. Det er ingen i min krets som hadde rynka noe spesielt på nesa hvis jeg hadde begynt med det, og hvis de hadde gjort det hadde det ikke vært verre enn å forklare de hva som er dealen med dansinga og evt latt dem prøve selv.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...