Elgjeger Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Heisann! Når jeg skal spille Counter-Strike Source eller Day of Defeat Source, så kommer det opp fölgende når jeg skal inn på en server: "Connection failed after 4 retries" Hva kan jeg gjöre for å fixe det? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Denne feilen skjer når du ikke kan koble deg til en server. Tror ikke det er noe du kan gjøre.. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Denne feilen skjer når du ikke kan koble deg til en server. Tror ikke det er noe du kan gjøre.. Snodig. Jeg kan ikke koble meg til noen servere... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Windows brannmuren som har blokkert css kankje? Har du sett igjennom den listen? husker ikke hvor du fant den.. For noen funker det også å åpne opp porter i ruteren. Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Windows brannmuren som har blokkert css kankje? Har du sett igjennom den listen? husker ikke hvor du fant den.. For noen funker det også å åpne opp porter i ruteren. Hvordan åpner man porter i ruteren? Noen ledninger som skal röskes ut, eller? Edit: Jeg er en klöne med det meste som gjelder data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå