Error Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hmm, det høres veldig merkelig ut. Har du en kilde på det? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Jeg fikk alt raskt jeg....skal ikke være noe problem å bestille derfra Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Altså, det kan selvfølgelig skje. Jeg skrev tidligere i tråden at det pleir å ta lang tid. Alle de gangene jeg har bestilt derifra så har jeg måttet vente lenge, men du kan være heldig (eller kanskje jeg er uheldig..?) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Altså, det kan selvfølgelig skje. Jeg skrev tidligere i tråden at det pleir å ta lang tid. Alle de gangene jeg har bestilt derifra så har jeg måttet vente lenge, men du kan være heldig (eller kanskje jeg er uheldig..?) Er nok du som er uheldig Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Med prisene tollvesenet opererer med i dag koster "Portal 2" 197 kroner (etter at man har trukket fra VAT). Skal jeg ta sjansen? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 197 var ganske så billig? Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Men hvis det blir tre kroner dyrere slenges det plutselig på en 50-lapp eller lignende i toll. I tillegg kommer jo frakten på 39,- , og jeg har ikke så veldig lyst på det spillet. Tror jeg står over. Kanskje jeg får lånt det fra en venn eller noe Endret 25. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Lol, ble litt mer da ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå