AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Fikk kjøpt noen baller fra ebay og gikk bort for å snakke med henne idag. Så hun satt alene så jeg gikk bort og bare satt meg ved siden av henne. før hun rakk og se på meg sa jeg: Hei, Mitt navn er Mats. hun smilte litt og presenterte seg selv. vi fikk ikek vært så mye med hverandre, men vi fikk noen blikk. snakket med henne helt til nå på facebook, og hun avsluttet med: "Men jeg skal i bursdag nå. Snakkes <3" Jeg er overlykkerlig.... Du burde være stolt, det er faktisk mange som ikke hadde klart det du nettopp gjorde her. Nå er det bare å eskalere videre. Ikke sitt bom fast på facebook-stadiet, men kom deg ut og møt henne face2face. Vær leken og flørt med henne, og jobb deg videre. Oppdater oss, det er alltid gøy å høre hvordan ting går. Mange av trådene går bare i glemmeboksen uten å vite hvordan tingene gikk for TS. Jeg skjalv! haha! Men ja, kommer definitivt å heller snakke til hun face2face. Blir veldig kleint om jeg snakker drit mye med hun på face men ikke noe irl. Føler vi har mye å snakke om. snakker om kulturer, politikk osv. Yamas: jeg kommer sikkert til å legge en liten update om det skjer noe stort Tusen takk for hjelp forresten! Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Utrolig godt gjort å tørre å ta kontakt, mann! 10 mandige poeng til deg! Hvordan gikk samtalen etter at dere hadde hilst da? Vanskelig å finne de rette ordene, eller gikk alt perfekt? Krysser fingrene for at det kan bli dere to en gang ihvertfall Bare å oppdatere om hvordan det går Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Utrolig godt gjort å tørre å ta kontakt, mann! 10 mandige poeng til deg! Hvordan gikk samtalen etter at dere hadde hilst da? Vanskelig å finne de rette ordene, eller gikk alt perfekt? Krysser fingrene for at det kan bli dere to en gang ihvertfall Bare å oppdatere om hvordan det går er overraskende støttende og høre dette Med en gang når jeg gikk bort så fikk vi kun snakka i ca. 5 min før det ringte inn. når jeg slutta på skolen idag så skulle jeg ønske det var mandag! haha, første gang det har skjedd. Men når jeg kom hjem og begynte å snakke på face så gikk alt helt glatt. ingen sånne lange stillheter hvor en av oss sier noe random for å få samtalen igang eller noe sånt! Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Høres supert ut! Om jeg bare hadde fått stoppet den EKSTREME rødmingen min, skulle jeg begynt å gå bort å snakke med søte/pene jenter jeg og. Føler meg bare utrolig lame når jeg står der som en tomat, uten at noe flaut har skjedd. Rødmingen kommer da uansett hvem jeg snakker med og hva samtalen går i, men bryr meg ikke så veldig med mindre det er en søt jente jeg snakker med Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Høres supert ut! Om jeg bare hadde fått stoppet den EKSTREME rødmingen min, skulle jeg begynt å gå bort å snakke med søte/pene jenter jeg og. Føler meg bare utrolig lame når jeg står der som en tomat, uten at noe flaut har skjedd. Rødmingen kommer da uansett hvem jeg snakker med og hva samtalen går i, men bryr meg ikke så veldig med mindre det er en søt jente jeg snakker med tankegangen min var: jeg lever kun 1 gang, det er bedre å angre på noe man har gjort en noe man ikke gjorde! og det er forresten 1. gang jeg har gjort noe lignende! er ikke typisk meg å gjøre noe sånt! Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Høres supert ut! Om jeg bare hadde fått stoppet den EKSTREME rødmingen min, skulle jeg begynt å gå bort å snakke med søte/pene jenter jeg og. Føler meg bare utrolig lame når jeg står der som en tomat, uten at noe flaut har skjedd. Rødmingen kommer da uansett hvem jeg snakker med og hva samtalen går i, men bryr meg ikke så veldig med mindre det er en søt jente jeg snakker med tankegangen min var: jeg lever kun 1 gang, det er bedre å angre på noe man har gjort en noe man ikke gjorde! og det er forresten 1. gang jeg har gjort noe lignende! er ikke typisk meg å gjøre noe sånt! Thumbs up! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Trenger litt videre hjelp nå. Vi har fått en god tone og har hørt fra venninene hennes at henne liker meg. Men nå går det et rykte om meg på skolen som ikke er sant i det hele tatt! Hun konfronterte meg med det idag tidlig, og hun har virket care i hele dag. Har sakt til hun mange ganger at det ikke er sant osv. men jeg tror at hun innerst inne tror mere på de falske ryktene enn meg. Hva kan jeg gjøre for å redde det vi har? Ikke bare liker jeg denne jenten men jeg har også blitt veldig glad i henne. Noen tips? Postet av anonym: 0fa520194b689621f7ebcd5d5c3ca5e5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Fikk ikke noe svar på forrige post, men det ordna seg. Kan oppdatere litt. Vi holder på nå, klina for 1. gang for 3 uker(?). Jenta er herlig, jeg er stormforelska er så glad jeg tok intiativet! Annbefaler alle her å gjøre det også! Postet av anonym: 0fa520194b689621f7ebcd5d5c3ca5e5 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 3 uker siden* Postet av anonym: 0fa520194b689621f7ebcd5d5c3ca5e5 Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Glad på dine vegne. Supert å lese at det faktisk er noen her som får framgang. Og igjen, veldig godt gjort av deg å tørre å snakke med jenten! Faktisk ser det ut som det endelig går min vei med "kjærlighetslivet" også. Skal på kino med verdens søteste jente! Måtte bare skrive det EDIT: Hun ville ikke allikavel. Forever alone! FML! "Nei, det e ingen som e glad i meg" - Sid Endret 22. mai 2011 av luxuslexus Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Har ikke sett denne tråden før, men credz til deg mann )) Bra noen det går bra med... Ikke alle som har dame-fronten med seg for tiden (hint meg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå