AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei. Tenkte at jeg ikke trengte å poste denne tråden, men jeg bare må! Så det har seg slik, jeg går i 3. klasse og hun går i 2. ( vgs altså ). Jeg kjenner ikke henne i det hele tatt, og hun kjenner vel ingen av mine venner. En av hennes nære venniner liker meg veldig! Hun har spørt om jeg liker hun og har sakt at hun liker meg osv. Ville det vært mulig å ''bruke'' hun for å komme nærmere hun? Å gjøre det er feil på alle mulige måter! Mtp. at hun liker meg så mye som hun gjør osv. Det er ikke likt meg og i det hele tatt tenke på denne måten, men jeg er bare så betatt av denne venninen hennes at det er helt vilt! Jeg slutter også på skolen snart, og jeg bare MÅ få kontakt med henne før dette. ballet er snart, noe mulighet for å få gjort noe der? føler det blir litt kleint å gå bort å si: "Halla, finne på noe etter skolen?" når jeg aldri har sakt 1 ord til henne! Jeg stalker henne så og si på facebook, men det var hun som la meg til for ca. ett år siden. Så, er det noen som har tips? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 brb getting popcorn Det virker som du har mye på gang, er du et troll eller? Med tanke på de 300 innleggene i samliv siste mnd. 4 Lenke til kommentar
HowT Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1287484 Så, er det noen som har tips? Skaff deg en hjerne og et par baller. Endret 2. februar 2011 av HowT Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 brb getting popcorn Det virker som du har mye på gang, er du et troll eller? Med tanke på de 300 innleggene i samliv siste mnd. Ja, AnonymDiskusjon er et troll. Bare se på signaturen hans. peewwh. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1287484 Så, er det noen som har tips? Skaff deg en hjerne og et par baller. Har lest den, men det står ikke åssen man kan komme i kontakt med en man aldri har snakket med. Og nei, jeg troller ikke! Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Isåfall ikke bruk dama, blir ikke mer populær hos den utvalgte av å skuffe veninna hennes. Kjerlighet finnes ikke på VGS, tenk årene etterpå og alt du kommer til å møte da. Hvor mange av de over 30 liker den samme som da de var 15-20 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Isåfall ikke bruk dama, blir ikke mer populær hos den utvalgte av å skuffe veninna hennes. Kjerlighet finnes ikke på VGS, tenk årene etterpå og alt du kommer til å møte da. Hvor mange av de over 30 liker den samme som da de var 15-20 vel, læreren min ble sammen med mannen sin i 5. klasse. nå er hun litt over 50 og de er fortsatt sammen Men ja, skjønner poenget ditt. Men du vet sikkert åssen det er når du er såååå forelska/betatt.. Er ikke lett å bare, glemme 1 Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Ville det vært mulig å ''bruke'' hun for å komme nærmere hun? IKKE gjør det. Først og fremst vil nok ikke hun du er betatt av gå for deg, når hun vet at bestevenninnen er betatt av deg. Dessuten er det sinnsykt dårlig gjort. Sett deg selv i situasjonen. Hun du er betatt av, er betatt av bestekompisen din, og bruker deg deretter for å få han. How would you feel? Men ja, ser den at det IKKE er lett å glemme en du er sååååå forelsket i. Spesielt ikke når du ser hun hver dag på skolen... Regner med det vil gå fortere vekk enn vanligvis, siden du ikke kjenner henne da Prøv å finn negative sider ved hun ;P Endret 2. februar 2011 av luxuslexus Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Prøv noen helt enkle icebreakers for å få kontakt. Er ikke barebare, men lat som det er helt tilfeldig at det er ho du snakker til. F.eks, du ser ho i et friminutt eller noe, et sted hvor det ikke er klokke. Du "har ikke med" tlf (eller klokken går feil?), så du spør ho om hva klokka er. Når ho svarer kan du bare si noe i nærheten av: "Tusen takk, trodde jeg var sent ute. Haha". Hvis du har fått kontakt med ho sånn en gang kan du jo takke ho når du ser ho igjen (eller på facebook om det er lettere å få i gang en samtale der?). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Ville det vært mulig å ''bruke'' hun for å komme nærmere hun? IKKE gjør det. Først og fremst vil nok ikke hun du er betatt av gå for deg, når hun vet at bestevenninnen er betatt av deg. Dessuten er det sinnsykt dårlig gjort. Sett deg selv i situasjonen. Hun du er betatt av, er betatt av bestekompisen din, og bruker deg deretter for å få han. How would you feel? Men ja, ser den at det IKKE er lett å glemme en du er sååååå forelsket i. Spesielt ikke når du ser hun hver dag på skolen... Regner med det vil gå fortere vekk enn vanligvis, siden du ikke kjenner henne da Prøv å finn negative sider ved hun ;P Skjønner ikke åssen jeg i det hele tatt tenkte på å bruke hun. Er jo sykt å gjøre noe så slemt! Hver dag når jeg ser hun på skolen så bare betyr alt annet ingenting liksom... utrolig kjipt! Men ja, må vel bare drite i henne! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Prøv noen helt enkle icebreakers for å få kontakt. Er ikke barebare, men lat som det er helt tilfeldig at det er ho du snakker til. F.eks, du ser ho i et friminutt eller noe, et sted hvor det ikke er klokke. Du "har ikke med" tlf (eller klokken går feil?), så du spør ho om hva klokka er. Når ho svarer kan du bare si noe i nærheten av: "Tusen takk, trodde jeg var sent ute. Haha". Hvis du har fått kontakt med ho sånn en gang kan du jo takke ho når du ser ho igjen (eller på facebook om det er lettere å få i gang en samtale der?). Hørtes veldig smart ut! Får vel prøve imorra om annledningen byr seg Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) WTF? Regner med at du mener at du skal drite i veninnen sant? Forøvrig høtrtes ikke Zolexs sin ide så dum ut! EDIT: Bare si noe for å få kontakt, hva som helst (nesten). Er hun intressert funker det meste! GO FOR IT! Endret 2. februar 2011 av vetle666 Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Mener ikke at du trenger å drite helt i jenten du liker. Hun som liker deg vil nok miste følelsene for deg etterhvert, og da kan det være hun synes det er greit at du og hun du liker holder på. Så du kan prøve å få kontakt å få en god tone med hun du liker Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Mener ikke at du trenger å drite helt i jenten du liker. Hun som liker deg vil nok miste følelsene for deg etterhvert, og da kan det være hun synes det er greit at du og hun du liker holder på. Så du kan prøve å få kontakt å få en god tone med hun du liker Ok Igår snakket jeg endel med hun som liker meg ( la oss kalle henne Jente 2 ). Og hun spurte om jeg liker noen og da svarte jeg Njæa. Da ble hun selvsagt helt i 100. Skal jeg rett og slett bare si til hun at jeg ser på hun som en venn? Og det jeg er redd for er at Jente 1 ( som jeg liker ) kanskje tror jeg holder på med vennina hennes! Vetle666: ja i jente 2 mener du? Vel, jeg vil jo ikke såre henne! Har følt litt på det samme her før og det var ikke noe gøy! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Fikk kjøpt noen baller fra ebay og gikk bort for å snakke med henne idag. Så hun satt alene så jeg gikk bort og bare satt meg ved siden av henne. før hun rakk og se på meg sa jeg: Hei, Mitt navn er Mats. hun smilte litt og presenterte seg selv. vi fikk ikek vært så mye med hverandre, men vi fikk noen blikk. snakket med henne helt til nå på facebook, og hun avsluttet med: "Men jeg skal i bursdag nå. Snakkes <3" Jeg er overlykkerlig.... Lenke til kommentar
War Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Skal kjøpe inn mye popcorn Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Haha! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fikk kjøpt noen baller fra ebay og gikk bort for å snakke med henne idag. Så hun satt alene så jeg gikk bort og bare satt meg ved siden av henne. før hun rakk og se på meg sa jeg: Hei, Mitt navn er Mats. hun smilte litt og presenterte seg selv. vi fikk ikek vært så mye med hverandre, men vi fikk noen blikk. snakket med henne helt til nå på facebook, og hun avsluttet med: "Men jeg skal i bursdag nå. Snakkes <3" Jeg er overlykkerlig.... Du burde være stolt, det er faktisk mange som ikke hadde klart det du nettopp gjorde her. Nå er det bare å eskalere videre. Ikke sitt bom fast på facebook-stadiet, men kom deg ut og møt henne face2face. Vær leken og flørt med henne, og jobb deg videre. Oppdater oss, det er alltid gøy å høre hvordan ting går. Mange av trådene går bare i glemmeboksen uten å vite hvordan tingene gikk for TS. Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Så bra å høre at du har tatt kontakt! Når dere først har snakket litt sammen er det lettere å komme i snakk senere, så håper du tar godt vare på ballene du kjøpte og får snakket mer med henne! Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg trenger de ballene, hvor mye kostet de? Jeg anbefaler deg IKKE å oppdatere, jeg gjør det i min situasjon, og de bare driter i den. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå