petruskamelon Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Heisann! Har en s60 telefon. Også lurte jeg på om det gikk an å ordne det sånn at en kontakt har en spesiell ringetone? Har sett i innstillinger, men finner ikke helt frem.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kommer ann på hvilken telefon du har. I Symbian ^3 så går du inn på selve kontakten og kan derifra sette egen ringetone. Husker ikke helt hvordan det var på eldre modeller. Men mener det skal være ganske likt der også. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 På min E75 med S60v3 er det samme fremgangsmåten. Inn på kontakten->Valg->Ringetone. Lenke til kommentar
petruskamelon Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Takk for svar! Jeg har 6700s, og det står ikke "ringetone" noe sted, når jeg går inn på kontakten og trykker på valg. Jeg kan også trykke "valg" uten å gå inn på kontakten, men det står ikke "ringetone" noe sted der heller. Jeg har også prøvd å se om det står ringetone noe sted når jeg sjekker ut kontakten via Favorittkontakter (på standby screen), men det står ikke noe der heller Irriterer meg veldig, dette må jo være noe jeg har oversett? Ganske basic funksjon, bør være det iallefall. Har hatt Sony Ericsson i alle år, så er ikke helt vant med s60 menyene. Endret 3. februar 2011 av petruskamelon Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Din telefon bruker symbian s40 og ikke s60, vet ikke om det mulig på s40. Lenke til kommentar
petruskamelon Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 s40? Jaha, har alltid vært sikker på at det har vært s60 jeg.. Men takk uansett. Får lete videre. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 S60 brukes i smart mobiler, og s40 i enklere modeller slik som din. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ikke hør på meg!! Blanda modell nr ditt med en annen Nokia mobil. Din har så klart s60. www.gsmarena.com/nokia_6700_slide-3035.php Lenke til kommentar
petruskamelon Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Ingen skade skjedd! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Benyttet aldri den funksjonen, men jeg synes å huske at kontakten må være lagret i telefonminnet (ikke SIM-kortet) for at egen ringetone skal være mulig. Kan det være årsaken? Lenke til kommentar
petruskamelon Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Benyttet aldri den funksjonen, men jeg synes å huske at kontakten må være lagret i telefonminnet (ikke SIM-kortet) for at egen ringetone skal være mulig. Kan det være årsaken? Den aktuelle kontakten (og forsåvidt resten av kontaktene) er allerede lagret i telefonminne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå