leffi Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei ! Jeg trenger en 19" CRT. Bruk: 75% 'kontoroppgaver', 20% film, 5% spill Tidsforbruk: ca 2t pr dag Valget står mellom: ADi 19" CRT MicroScan P900 eller Hansol 19" CRT 920P Hvilken skal jeg velge? Hvem av dem er best til mitt bruk? Kom gjerne med en begrunnelse også. Som du skjønner, er ikke budsjettet så stort... Takk for at du tok deg tid! Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har mye bedre erfaring med ADi.. hansol skjermene har en tendens til å bli VELDIG blurry osv etter noen måneders bruk.. Lenke til kommentar
leffi Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Så du mener ADi P900? Noen andre som tør anbefale? Eller er begge skjermene dårlige? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har du lest noen erfaringer i prisguiden av 19" crt skjermer? Gå til prisguide -> skjermer -> avansert søk -> spesifiser 19" og CRT -> søk -> se etter skjermer med grå søyler ved siden av "info" knappene. Lykke til med skjerm kjøp Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har en Hansol 920D, et halvt år gammel og har ikke hatt noen problemer ennå. Absolutt godkjent kvalitet. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Ville nok godt for Hansol skjermen. ADi skjermene er vel mest kjent for skjermflata som nesten danner en halvkule. Ikke akkurat noe Flatscreen der nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå