Mortis360 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Er akkuratt nå litt på utkikk etter en bærbar-pc, og har ingen hast. Sliter med å finne mulige alternativer, så tenkte at noen her kanskje har noen tips! Krav: - Firekjerners prosessor (Intel). - Ett allright grafikkort. - Bedriftsmodell. - Docking-stasjon. - Neste arbeidsdag, garanti. Pris: Rundt kr 15,000,- Endret 2. februar 2011 av Mortis Lenke til kommentar
Trrn13P Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er akkuratt nå litt på utkikk etter en bærbar-pc, og har ingen hast. Sliter med å finne mulige alternativer, så tenkte at noen her kanskje har noen tips! Krav: - Firekjerners prosessor (Intel). - Ett allright grafikkort. - Bedriftsmodell. - Docking-stasjon. - Neste arbeidsdag, garanti. Pris: Rundt kr 15,000,- http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=617911&utm_source=mailbase_all&utm_medium=email&utm_content=prod07&utm_campaign=w0411#extra Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Hvor er muligheten for en docking-stasjon (ikke USB)? Og neste arbeisdag, på stedet garanti? Dette er vel heller ingen bedriftsmodell? Det er blant de to viktigste kravene mine. Jeg er ikke ute etter en gamer-laptop. ~ Mortis Endret 2. februar 2011 av Mortis Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Sjekket Dell? De har ihvertfall docking og neste arbeidsdag, på sted garanti. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Om du kan leve med en dualcore med høy klokkehastighet som et kompromiss, så er denne iallfall strøken: http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=586240 Mener w-serien oppfyller alt av krav, bortsett fra firekjerner cpu. Akkurat dette SKU'et kom med i7-620M. Docking er i boks, og grafikkortet er ok. Ikke minst er byggekvaliteten på Elitebooks fantastisk. Når det gjelder garanti: Warranty HP Services offers limited 3-year standard parts and labor onsite, next business day warranty, and toll-free 7 x 24 hardware technical phone support; 1-year limited warranty on primary battery. On-site service and warranty upgrades are also available. http://h10010.www1.hp.com/wwpc/us/en/sm/WF06a/321957-321957-64295-3740645-4307559-4096175.html Endret 2. februar 2011 av fflex Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hva er så forferdelig med usb-docking egentlig? og yey 4000posts 1 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Dell blir så fryktelig dyrt når man konfigurerer, desverre. Selv om jeg personlig liker Dell Latitude veldig godt. Den HPen ser veldig fin ut, fflex, har innsett at kravet om firekjerner vil øke prisen betraktelig, type 20,000,- +, og det blir litt for mye. Ser 3 års, neste arbeidsdag kan kjøpes i tillegg for 995,-. Den er definitivt ett godt alternativ! Jeg har ikke sett så mange USB-dockinger med DisplayPort, f.eks cruzader, blir ikke det samme som en ordentlig docking i mine øyne! EDIT: Det har kanskje noe for seg å vente til sommeren, når Sandy Bridge kommer ut på flere bærbare? ~ Mortis Endret 3. februar 2011 av Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå