Gå til innhold

Crysis 2 - Diskusjon - Release 24. Mars

Anbefalte innlegg

Jeg får dårligere fps i Crysis 2 enn Crysis 1. Har prøvd å få fjernet motion blur og mouse acceleration. Hvorfor kunne vi ikke bare få muligheten til å konfiguere på den gode gamle måten? Hvorfor må jeg bruke tid på å søke på nettet etter hvordan å lage en egen CFG fil for å kanskje fått redigert det jeg ønsker?

Litt spent på hva den nye patchen og eventuelt nye driveren fra Ati, kan hjelpe meg med ytelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får dårligere fps i Crysis 2 enn Crysis 1. Har prøvd å få fjernet motion blur og mouse acceleration. Hvorfor kunne vi ikke bare få muligheten til å konfiguere på den gode gamle måten? Hvorfor må jeg bruke tid på å søke på nettet etter hvordan å lage en egen CFG fil for å kanskje fått redigert det jeg ønsker?

Litt spent på hva den nye patchen og eventuelt nye driveren fra Ati, kan hjelpe meg med ytelse.

Se vedlegg for Crytools som fikser AA, MSAA og alt du vil. :)

Crysis2.Tools.zip

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Spiller enda Crysis 1 jeg. Er redd for Crysis 2 ble for konsollified, noe som jeg ikke liker da jeg har PC sammen med konsollene.

Crysis 2 har mye mindre texturer og objekter på skjermen (noen texturer ser flotte ut), men herregud så små områder du boltrer deg i. Så lite som skjer med fysikk i Crysis 2, er en skam. De har kjørt det safe ser man lett.

Selv Crysis på min pc ser mye bedre ut en Crysis 2 på min pc! Kjører alt på very high i 1080p har omtrent 45-60 fps i Crysis med 8xAA!!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...