Gå til innhold

Crysis 2 - Diskusjon - Release 24. Mars

Anbefalte innlegg

Lurer egentlig litt på det samme.. bare at jeg har et annet oppset.. Hvordan vill crysis 2 fungere på dette oppsettet?

Asus M4A89TD PRO/USB3

AMD Phenom II X6 1055T 2.8GHz

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB

Gainward Geforce GTX 470 1280MB

Chieftec Nitro BPS-750C 750W

Corsair SSD Force 40GB

Samsung SpinPoint F3 1TB

Samsung Spinpoint F3 500GB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er for teit, Crytek.

Første en møter er 'press start'.

Og i innstillingene så har en tre muligheter for grafikk: Gamer (low), Advanced (Medium) og Hardcore (high). Jeg vil gjerne velge og prioritere selv, kke noe slikt tull.

I tillegg er det en "Aim assist" som er påslått som standard.

I tillegg så trengs det kun to knapper for å kunne aktivere ting og tang. Drakta har tre muligheter: Stealth, armor eller ingenting.

12 spillere maks? Seriøst?

Det som forøvrig er positivt FOR MEG, men negativt som helhet var at min 3.5 år gamle PC med et GXT 460 klarte 1920x1200 på Advanced uten å ha problemer med fps. Så å oppgradere PC-en for Crysis 2 sin skyld ser ikke uttil å være en god nok unskyldning for meg :p .

Og Gamespy er med.. Det er atlfor dumt, trodde Gamespy døde rundt 05-06 jeg, men neida. De skal infisere oss med allverdens drit et par år til ihvertfall..

PC-spill? NEI! Konsoll? Åjada.

Garantert ikke noe kjøp fra meg.

Lenke til kommentar

Men spillet ser fantastisk selv med DX9 da :)

Og noen spill som har en multiplayerdel pleier dem skru ned grafikken litt for å få bedre ytelse. Så det er singelplayeren der grafikken skal virkelig vises!

Rundt 1 1/2 uke henter jeg pcen min og den gjør at samlingen min av maskiner er maksa ut :new_woot:

Lenke til kommentar

Får 60 FPS average på "wannabe max" på ett GTX 470.

Har ikke prøvd den nye betadrivern ennå.

Ser helt greit ut, forventer en del bedre i DX11 absolutt. 3D funker så vidt det er, men man kan ikke sette dybde, blir vel fikset i fullversjonen.

Spillet er jo ganske morsomt, men noen ganger når jeg blir skutt ser det ut som jeg bare satt der og snudde meg sakte rundt når jeg egentlig snudde på 1/1000 sekund og skøt 3 ganger med shot gun...

Irriterer meg noe.

Lyden er veldig bra, utrolig høy og skrap lyd.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Oii da lurer jeg på hva jeg kan få av FPS da jeg har soon GTX 580 i min kommende pc :)

Mange plasser i Crysis 2 multiplayeren imponerer meg kraftig, og fra videoer jeg har sett fra youtube. CryEngine 3 ser og høres bedre ut en CryEngine 2

Men kommer til å savne jungelen min, men på en annen side skal jeg fullføre Crysis og Crysis Warhead nok engang før jeg får Crysis 2 :thumbup:

Lenke til kommentar

Prøvde det og synes det var crap.

I likhet med chokke så satte den "Press start to begin" tonen for resten av opplevelsen.

Spilte på 2560x1600 på Hardcore og det var mye blur, bloom, hdr og skit, men utover det ble jeg ikke videre imponert over grafikken. Og lydbildet var heller labert. Og alle de defaultsene som var satt var hårreisende synes jeg. Her er det noen som aldri har spilt skytespill før som har vært med på laget. V for melee, hold inn høyre musetast for å sikte, crouch på C mens LEFT CTRL er unnasigned og aim assist.

Fuck this shit. :p

Har ikke de store forhåpningene til single playeren heller. Redd den vil bli lineær som alle andre spill og ikke fri og fantastisk som Far Cry. Så allerede i Crysis at de var på vei i feil retning.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...