Gå til innhold

Hjelp til kjøp av PC til 5000,- +-, nostalgia


Anbefalte innlegg

Hei, jeg var helt besatt av hardware for noen år siden, da Radeon 9700 pro etc var hot, nå har jeg helt falt av lasset. Holder på med å hjelpe brodern med PC-kjøp, og han bruker PCen for det meste til spilling.

 

Er det mye prisforskjell på komponenter nå om dagen, på de ulike butikkene? Blir man lurt om man kjøper en ferdig løsning? Kikket litt på denne :

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622860

 

Kan man få mye bedre maskin for samme prisen selvbygget, evt bytte nettbutikk? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er billigere å bygge selv og Dustinhome er blant de billigste og kjappeste på levering. Jeg husker da Komplett var billigst, men det var på den tiden 9700 pro var hot ;o) Den er jo ok den PC-en du har linket til, men det er jo en demomaskin som har vært brukt, så det er nok like lurt å se på en selvbygger. Det er mange tråder her om PC-er til +/- 5000kr, så ta en titt i forumet :o)

Lenke til kommentar

Det er billigere å bygge selv og Dustinhome er blant de billigste og kjappeste på levering. Jeg husker da Komplett var billigst, men det var på den tiden 9700 pro var hot ;o) Den er jo ok den PC-en du har linket til, men det er jo en demomaskin som har vært brukt, så det er nok like lurt å se på en selvbygger. Det er mange tråder her om PC-er til +/- 5000kr, så ta en titt i forumet :o)

 

Takk, skal søke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...