simenh Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg er på jakt etter et hjemmekinosystem og trenger litt hjelp til dette. Kriterier til system: -Prisklasse (cirka) 3-5000,- -Minst en hdmi-inngang + optiske innganger -Helst uten egen BDspiller (har fra før) -Lydmessig bør anlegget kunne spille forholdsvis høyt og sub bør heller være for kraftig enn for svak. Er dog ikke ekstremt kresen på lydkvalitet, men har sansen for litt "crispy" lyd. Det skal brukes til film og konsoll. Har tenkt litt på dette fra Sony. Spesifikasjonsmessig er det midt i blinken; 3 hdmi + optiske innganger, små lettplasserte høyttalere. Jeg har Sony tv og Blu-rayspiller, noe som gjør at anlegg fra Sony integreres veldg bra i menyer etc. Problemet er at jeg ikke kan finne noen gode tester av festligheten. Noen her på forumet som har erfaringer med dette system? Eventuelt noen som kjenner til andre systemer som oppfyller kriteriene? Lenke til kommentar
Fenderking Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Dette er noe dyrere men det er sikkert dobbelt så godt som det sony systemet du tenker på. surrond.no Endret 2. februar 2011 av Fenderking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå