Veltins Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Tror jeg begynte når jeg var 8-9. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Vedder på du satt og lekte med utstyret når du var ung også, trådstarter. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Zeph Skrevet 28. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. februar 2011 Min sønn på 12 år onanerer....... Fint for han. Bör jeg snakke med sönnen min om saken? Nei. 10 Lenke til kommentar
slacky Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Hei. "Mamma på 46år" Det er helt normalt for gutter i den alderen å utforske, og noen tidligere enn andre. Sønnen din er slett ikke tidlig ute. Og det lar seg ikke utvikle til "noe" negativt. Jeg begynte som 7-8åring, noe som er VELDIG tidlig. Jeg fant ut at det var "godt".. Viste ikke mere om det. Dette gjorde jeg da i sjul. Jeg forsto mer om dette da jeg nermet meg 12 årsalderen. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det er da ingen ting å bekymre seg over! Selv begynte jeg når jeg var 11-12 år.. Som folk over her sier, det er bare sunt! Det er det gutter gjør.. de runker.. Vil heller tro det er værre for sønnen din som har blitt bustet enn for deg.. Lenke til kommentar
Trondms Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Begynte vel i den alderen selv (11-12), og er nå kraftig nærsynt, så pass på ungen! 2 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det beste er at du får ungen til og slutte for det er VELDIG farlig dette :!: Stopp han før det er for seint Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg er 16, faren min er 28. Stopp ungen din før det er for sent, trådstarter! 1 Lenke til kommentar
stunn Skrevet 13. mai 2011 Del Skrevet 13. mai 2011 Hei, Mamma på 46 år, med sønn på 12 år. Jeg tror ikke det blir til noe negativt med gutten din. Det er vanlig og onanere når en er tolv år. ( Synest jeg iallefall ) Det gjorde jeg også, det, og ingenting negativt har hendt med meg. Jeg synest du ikke bør snakke med han om det. ( men det er opp til deg ) Lenke til kommentar
ølbriller Skrevet 14. mai 2011 Del Skrevet 14. mai 2011 (endret) Han vet nok mer om seksualitet enn du kan forestille deg Husker selv da jeg var så gammel, vi gutta i klassen pratet (ja, faktisk) om sex på barneskolen. Bli sjokkert om du vil, but that's the way it works! Og, selv startet jeg med det da jeg var seks år kanskje. Resultatet av det er at jeg kjenner min kropp minst like godt eller bedre enn andre kjenner sin. Det er ikke unormalt, det skjer, og jeg vedder på at de aller fleste 12-åringer gjør det. Enten du liker det eller ikke Og, by the way, synes jeg ikke du bør prate med han om det. Selv var det noe av det verste jeg kunne tenke meg... Endret 14. mai 2011 av berner12 Lenke til kommentar
stunn Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Visst jeg ikke tar helt feil nå.. Var ikke du 21 år ( i følge ett annet inlegg ) Og så har du en sønn på 12 år? ...? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Står da vitterlig i første post at hun er 46 år. AnonymDiskusjon er en virtuell bruker opprettet av administratorene som alle anonymiserte innlegg kobles til i stedet for den egentlige brukeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg