AppleKjeks Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei Siden jeg har fått meg litt mere penger tentke jeg og kjøpe Cosmos S Men jeg lurer på en ting Det står at den er 59,8 cm i høyde og 62,8 cm i dybde Og jeg skjønte ikke helt hva den mente med 62,8 cm i dybde D: D: Den skal helst ikke være høyere en 60 cm siden det er max høyde 60 cm på TG eller noe Sry for det nubete spørsmålet Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Da er det under 60 cm høyt. Dybden er fra fronten til bakenden på kabinettet. Endret 2. februar 2011 av lucky666 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) [OT] Døra er tricky å åpne/lukke på de kabinettene der, jeg sliter fælt hver gang. Men det er jo mulig det bare er meg det er noe galt med... [/OT] Endret 2. februar 2011 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har Cosmos selv. I mine øyne er det perfekt. Stor plass, meget god kjøling med mange vifteplasser og pent. Når det gjelder døra, må det være den enkleste løsningen jeg har opplevd. bare å skyve opp en spak bak på kabinettet, så er døra løs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 bare å skyve opp en spak bak på kabinettet, så er døra løs. Problemet mitt er å få den riktig på plass i spora nede når den skal på igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå