aXXo Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei, jeg har en HTC Diamond 2 og en iPhone 4. HTC'en med hoved simkort og iPhonen med tvillingsim. Iphonen kjøpte jeg på lefdal for noen måneder siden, den er låst til NetCom. HTC'en er kjøpt uten abb. Mitt spørsmål er da: kan jeg tegne NetCom Active Extra Forsikring på iPhonen? Ettersom jeg bruker tvilling simkortet mitt i den? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ettersom jeg kan huske så skal ikke det ikke ha noe å si hvilken telefon du bruker hovedsim i , det er trossalt samme nummer fordelt på 2 simkort. for å være helt sikker har jeg ville ringt netcom på 05050. de vil nok gi deg et ganske klart svar på kort tid Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Tegner du forsikring hos NetCom, uansett hvilken av dem det er, er jeg rimelig sikker på at den automatisk gjelder tvilling-SIM-kort også. (Unntaket, som det står i vilkårene, er der produktets primæregenskap ikke er telefoni). Også verdt å merke seg er at NetComs forsikring ikke tegnes på en spesiell telefon, det er en tjeneste på abonnementet ditt. Forsikringen gjelder altså den telefonen/de telefonene ditt/dine SIM-kort til enhver tid er installert i. Dette er jeg 99% sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå