Flimzes Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 10" fra xtz er nok markant bedre enn 8". Lenke til kommentar
slimer Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 10" fra xtz er nok markant bedre enn 8". ja men større også.. Grunnen til at jeg kjører IQ50 er nok størrelse også ikke bare godlyden. Lenke til kommentar
slimer Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Hei- Hvordan passer Rotel til KEF.. ER rotel varm eller lys i lyden? Kom over denne på bruktmarkedet: Rotel rsp 1068 Dette er en surround receiver som da skal også spille bra i stereo. KAn jeg bruke denne som ren stereo..dvs. at jeg kun kobler til KEF-ene til denn euten noen flere enheter? Endret 21. februar 2011 av slimer Lenke til kommentar
slimer Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hei. Nå har jeg gått for IQ90, etter å ha deponert og testet de hjemme var jeg meget fornøyd. Bestilte de hos soundgarden og fikk de idag. Nå må jeg ha forsterker. Jeg har valget mellom å kjøpe en dyr surround receiver..ala Yamaha 1067 til 7000kr.. Eller gå for en god brukt stereo receiver for så å kjøpe en grei surround receiver når behovet viser seg. Men hva eiener seg for KEF-- Hvilke merker er varme i lyden? JEg har hørt på de sammen med hegel og den mente jeg kanskje hadde litt skarp lyd. Yamah som jeg testet med hjemme( er levert tilbake nå) syns jeg passet bra lydmessig men trenger noe kraftigere. Primare? EC? Hegel? Thule? Onkyo? Hva syns dere? JEg har også fått tilbud å kjøpe en nye yamaha AS700bfor kr 3000. Syns den ser bra ut men er høy...i lengden, den sammen med en surroundreceiver blir mye i høyden og ikke stuevennlig. men...er pen. Tror dere den ville passet bra til KEf-ene eller ville vært i det minste laget? eller denne onkyo a9377 eller noe annet fra brukt rundt 3 000kr verdt å satse på? Endret 4. mars 2011 av slimer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Yamahaen der var første jeg tenkte på når jeg leste at du lette etter en forsterker. Så kan du senere finne en rimelig receiver med pre-out. Ellers er Marantz og Kef en klassiker, men til 3000 er det ikke lett å slå a-s700. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå