G Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Litt morsomt at hw.no vil gi premie til et nytt medlem som de ikke engang får tak i. Kanskje bare en som har registrert seg for å stille et spørsmål om noe han lurer på, for så å ikke komme igjen. Derimot har vi trofaste brukere som simen1 og [GDI]Raptor osv. (de første jeg kom på) som bidrar med masse informmasjon, både analytisk og teknisk. Folk som har masse å bidra med til noen ellers dritdårlige artikler. Kunne kanskje vært lurere å gitt premie til noen av disse som takk for "lang og trofast tjeneste"? Men nå har de lovet premien vekk til bruker nummer 200.000. Så om de ikke får tak i ham/henne, kan de donere den vekk til ett fattig barn i Afrika eller noe sånt. Hvor det er null mobildekning. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bruker nummer 200 000 tror sikker det er spam fra diskusjon.no. Det ville jo ikke vært første gang h*n får høre at h*n er besøkende [insert number] og har vunnet [insert prize]. 1 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Litt morsomt at hw.no vil gi premie til et nytt medlem som de ikke engang får tak i. Kanskje bare en som har registrert seg for å stille et spørsmål om noe han lurer på, for så å ikke komme igjen. Derimot har vi trofaste brukere som simen1 og [GDI]Raptor osv. (de første jeg kom på) som bidrar med masse informmasjon, både analytisk og teknisk. Folk som har masse å bidra med til noen ellers dritdårlige artikler. Kunne kanskje vært lurere å gitt premie til noen av disse som takk for "lang og trofast tjeneste"? Må si meg enig med denne posten. Det å gi en telefon til en person som bare har registrert seg er ikke noe stort. Det å gi den til noen som faktisk bidrar med noe for alle er en mer verdig sak. Evig enig. Denne "GRATULERER KUNDE NR. DITT OG DATT" er Lotto. Ikke noe poeng i å drive med dette. La oss heller premiere de som fortjener det! Eller for å si det på en litt annen måte; det er ikke de random dustepostene som trekker lesere; det er de gode, gjennomtenkte postene som trekker lesere som genererer trafikk. La de få igjen for dette! -KJ Endret 4. februar 2011 av jevel Lenke til kommentar
Pop Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Premie til dem som har vært med siden 2001? 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 At flere brukere en vanlig nå registrerer seg og at forumet får en nesten kunstig høy kurve er ikke særlig rart. Fra det øyeblikket man ikke lenger kunne skrive innlegg som gjest på forumet, men måtte registrere seg for å få lov å skrive innlegg som anonym, mistet forumet mange gjestebrukere og fikk mange nye registrerte brukere. Min tese er at kurven derfor kommer til å legge seg flat når de tidligere gjestebrukerne har registrert seg. 1 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Premie til dem som har vært med siden 2001? Det er imponerende synes jeg! 10 års medlem og still going strong! Er det noen som fortjener en premie så er det sånne som "Pop", og ikke de som registrerer seg for å stille ett spørsmål og aldri logger seg inn igjen. 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi skulle gjerne premiert flere av de som har bidratt med både innhold og å holde forumet oppe og går, stort sett alt som gjøres med forumet er ren og skjær dugnad. Og alle bidragene er like viktig. Premier til de mest "hall of fame"-lignende tilfellene har lenge vært ønskelig. Det blir derimot et resursspørsmål som er i andres hender. Som en liten sidenotis, for tiden har forumet passert vgd hva trafikk angår - om den (noe upålitelige) Alexa-ranking benyttes som kilde. Det gjør oss til Norges mest trafikkerte forum. Så om en mobiltelefon ikke vanker i postkassen for dine eksemplariske bidrag, så sikres du i hvert fall en god del tilhørere. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Premie til dem som har vært med siden 2001? Second that, eller de med brukernr under 10000 som meg selv.. Stryk 2001, 2002 gjelder. Endret 5. februar 2011 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå