Cuneax Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ny TV fra LG med en under 5 mm tykk ramme. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Håper tynne kanter blir vanligere på PC-skjermer også. Det er kjedelig med 5 cm mellom de tilstøtende skjermflatene. Det er tross alt litt vanligere med flere PC-skjermer sammen enn TV-er. PS. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Ja, tynne kanter er viktigere på PC-skjermer synes jeg. TV-kanter ser ofte ganske tynne ut uansett, da TVen er såpass mye større (min TV har over 4 ganger så stort areal som PC-skjermen). AtW Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Er ikke alltid positivt med tynn ramme. Bilde kan lett blande seg visuelt med bakgrunnen om du har et lyst rom. Det sorte rammen hjelper øyet med kontrastene. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Kunne godt ha tenkt meg til pcskjermer med slike rammer. Med to stk skjermer som står inntil hverandre får man jo i dag et par cm med kanter. Så får håpe at det er noe som kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Det er smått underlig at ingen tidligere har satset på å utvikle monitorer med tynne rammer. Det er bra lenge siden vi startet å bruke flere skjermer til PC. Er ikke alltid positivt med tynn ramme. Bilde kan lett blande seg visuelt med bakgrunnen om du har et lyst rom. Det sorte rammen hjelper øyet med kontrastene. Det kan du jo trikse til selv på de sidene som ikke har tilstøtende skjerm. Endret 2. februar 2011 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Det bør også være mulig å få tak i/tilpasse større rammer til de skjermene som står sammen. Omtrent som man får tilpasset ramme til malerier på rammeverksteder. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 47" uten Full-HD oppløsning? Er ikke det litt 2005? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 47" uten Full-HD oppløsning? Er ikke det litt 2005? Med bruk av flere monitorer (TV'er) spiller oppløsningen på hver skjerm mindre liten rolle. Totalen gir deg sikkert Full-HD (og vel så det). Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Så denne TV-en er kun beregnet for videovegger altså? Ganske snevert marked. Isåfall syns jeg audiovisuellt kunne skrevet om nye Samsung-skjermene heller, de har og 5mm ramme og er rettet mot konsummarkedet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Dette er ikke en TV, det er en helt enkel monitor. Det er ikke uvanlig med 6-7mm bezel på slike monitorer, så dette er ingen kjempenyhet. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 ...og en oppløsning på merkelige 1366x768. Det er da en helt vanlig oppløsning på hd-klare enheter? Jeg har irritert meg gang på gang ved forsøk på å 1:1 pixelmapping ved tilkobling til pc, men det er noen år siden nå. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2011 Jepp, vanlig men likefult merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg