grOnN* Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Kjøpte da ASUS P8P67 DELUXE P67 S-1155 ATX rett før feilen på brikkesette, brukt det i noen uker nå og det fungere jo fint, men så lenge feilen kan være det er jeg ikke så veldig interessert i å se om det det er feil på mitt hovedkort. Ville da gjerne ha et nytt et når de får inn "friske" kort. Fikk beskjed av dustin at jeg kunne ta kontakt igjen hvis feilen viste seg, så jeg får da ikke byttet hovedkorte med en mulig feil på i et som ikke er feil på. Er dette riktig ? Endret 2. februar 2011 av grOnN* Lenke til kommentar
whitespace Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Dustin skrev på sin Facebook side at de vil avvente frem til Intel kommer med mer informasjon eller noe i den duren. Problemet var vel en kontroller som ble dårligere/ødelagt over tid, så det kan jo ta sin tid før du merker noe. Du bør helt klart kreve å få hovedkortet erstattet eller et PCI-kort som kan ta seg av SATA portene. Utgiftene er det jo uansett Intel som får, men det kan hende det tar litt tid før du får noe klart svar. Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Alle kortene vil nok bli erstattet. Se her for mer informasjon: http://www.anandtech.com/show/4146/gigabyte-announces-6series-motherboard-replacement-program Det er bare å ta det helt kuli. Ingenting vil bli ødelagt, kun sata 3gbs-portene vil bli "svekket" etter lang tid (år). Mange kobler bare HD-ene sine til sata 6gbs-portene i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå