fjerten95 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei, har en Mac med den nyeste oppdateringen slik at jeg har App Store for OSX. Det jeg lurer på er om det er mulig å velge hvor appene jeg laster ned fra App Store blir lagret. De lagres som deafult i Program mappen, men det jeg har lyst til er å ha en egen mappe der alle appene blir lagret. Det jeg nå gjøre er å flytter dem manuelt til den nye mappen, som krever passord for å kunne gjøre det. Hvordan velger jeg hvilken mappe dem skal lagre seg i? Lenke til kommentar
Snasnt Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nei, det er ikke mulig... Lenke til kommentar
fjerten95 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Då får eg bare fortsetta å kopiera dem manuelt... Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Lag en cron-job på det Cron mac Du kan jo se om du bare tar en cp /fra /til eller lager et shell script på det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kan jeg spørre hvorfor i alle dager du ikke vil ha programmene i "programmer"-katalogen? Lenke til kommentar
fjerten95 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Når dett da blir mange, så fuller den seg opp. Så kan jeg ha dem delt i to mapper, enklere å finne dem da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå