abene Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 MSI lanserer neste generasjon av F-serien bærbare maskiner. Les mer Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ikke full HD? Why? forbrukerne vil tydeligvis ikke ha det Jeg syns det er mange interessante maskiner på markedet, helt til jeg ser skjerm-oppløsningen. 15,6" med usle 1366x768 ... 768 i høyden? Det hadde jeg på laptopen min i 1998! Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det kalles produktprofilering. MSI vil ha de som ser etter høyere oppløsning eller bedre skjermkort, over på sin GT/GX-serie av laptoper. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Er ikke disse berørt av feilen med Sandy Bridge? I følge Engadget har flere andre merker utsatt leveringen av bærbare.Kilde: http://www.engadget.com/2011/02/02/dell-gigabyte-and-msi-pull-products-in-wake-of-sandy-bridge-chi/ Lenke til kommentar
thomit Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Alle bærbarprodusenter har utsatt levering av sine bærbare med Sandy Bridge, inntil de har fått "friske" brikkesett. Det betyr lite for forbrukerne, annet enn at de må vente litt lenger før de har sin nye Sandy Bridge laptop i hus. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Har sagt det før og sier det igjen. 768 linjers oppløsning på skjermen hører til i 3000-kronersklassen. Ingen andre steder. Dette er rett og slett for useriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå