screenman Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg fikk nesten panikk idag da jeg så idag at jeg bare har 92gb ledig minne igjen på pc'n Grunnen til dette er nok at jeg bare de siste dagene har lastet ned 33 filmer. Jeg har også 1100 flere filmer til nedlasting akkurat nå i dette øyeblikk også. Så desperat begyntet jeg og google etter en mulighet for å få mer plass på pc'n Så kom jeg frem til at ekstern harddisk kanskje er det beste, for å få større diskplass på pc'n.. eller? Så jeg spør dere; For en ekstern harddisk for ca. 500kr, hvor mye GB minne har en sånn ekstern harddisk vanligvis til den prisen? Og er det sånn at ALLE eksterne hardisker kan kobles til ALLE verdens pc'er? Eller er det sånn at jeg må kjøpe en spesiell ekstern harddisk som er spesiellt for min pc? Jeg har satt maks prisen for en ekstern harddisk på 1000-1500kr, så kom igjen med tips til eksterne harddisker som jeg kan lagre filmene mine på Jeg blir ekstra takknemlig visst dere linker til den eksterne harddisken dere mener jeg burde kjøpe Og nevner hvor mye minne den har Så må de eksterne harddiskene være og få kjøpt i en nettbutikk som enten godtar giro eller postoppkrav som betalingsalternativ Siden jeg ikke har kredittkort På forhånd: TAKK Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ekstern harddisk er bare vits om du har tenkt å flytte på den mye, og/eller du ikke har plass til flere interne disker i kabinettet ditt nå. Kjøper du en USB2 (USB3 om mulig) utstyrt disk, så er det veldig få maskiner du ikke kan koble den til. Mener du kan får ca 2TB (2000GB) for +-1100kr, rimelig å anta at du får en 1TB (1000GB) disk for -+500kr da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå