abene Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 EVGA er klar med sin variant av Nvidia GeForce GTX 570. Les mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Litt sykt at de får et så kraftig kort ned i en så liten størrelse 0_o Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja bra jobb og få kokeplata såpass liten Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Arsæll, hyggelig om du har mulighet til å legge til stock hastigheter. Eventuelt skrive at hastighetene du oppgir er stock hvis de er det. Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Evga lanserte nå GTX 570 samtidig som alle andre, men HD versionen derimot lanseres nå. HD versionen kan stille med Displayport og vanlig HDMI utgang. Vanlige versionen har da ikke Displayport og har mini-HDMI. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja bra jobb og få kokeplata såpass liten "kokeplate"-vitser passer ikke inn med disse kortene, da de faktisk har fått et akseptabelt strømforbruk og temperaturer... Utrolig at dette ryktet henger igjen enda... Utrolig at folk bryr seg. Hvem bryr seg om kanskje 10 NOK i måneden? Normenn hadde spart mye mer på å skru av lyspærene etter seg når de forlater et rom. EVGA er klar med sin variant av Nvidia GeForce GTX 570.EVGA var klar med sin variant av kortet ved lansering... Dette er et nytt kort. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 EVGA lanserer GTX 570 Er kanskje greit å skrive hva kortet FAKTISK heter? Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Utrolig at folk bryr seg. Hvem bryr seg om kanskje 10 NOK i måneden? Normenn hadde spart mye mer på å skru av lyspærene etter seg når de forlater et rom. Mindre enn det. De fleste norske boliger har termostatstyrt varme, og strømmen PCen bruker blir omgjort til varme. Så i vinterhalvåret blir strømforbruket til PCen i praksis null. Det er støynivået og ikke strømregningen som gjør at jeg bryr meg om tdp på hardware i alle fall... Lenke til kommentar
rodsno Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Utrolig at folk bryr seg. Hvem bryr seg om kanskje 10 NOK i måneden? Normenn hadde spart mye mer på å skru av lyspærene etter seg når de forlater et rom. Mindre enn det. De fleste norske boliger har termostatstyrt varme, og strømmen PCen bruker blir omgjort til varme. Så i vinterhalvåret blir strømforbruket til PCen i praksis null. Det er støynivået og ikke strømregningen som gjør at jeg bryr meg om tdp på hardware i alle fall... Strømforbruket til PC'en blir vel ikke i praksis null, det må i så fall være overskuddsvarmen det er snakk om. Ellers har du en satansk strømgjerrig PC! Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Det er vel dette kortet som skal sammenlignes med 6950 , ikke det foregående 560gtx.Det er vel mer realtisk å sammenligne 6950 og 570gtx,,,, 560 er jo et middelklassekort. Endret 2. februar 2011 av Bulletus Lenke til kommentar
thom6800 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Eg tipper Gtx 570 blir sammanligna med 6970 og. Har lest mange tester der Gtx 570 kjeme best ut av 6950 & 6970 =) Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Eg tipper Gtx 570 blir sammanligna med 6970 og. Har lest mange tester der Gtx 570 kjeme best ut av 6950 & 6970 =) Ja det er naturlig , men Hardware.no sammenligna 6950 og 560 , og det blir litt for dumt. Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Litt pepper, men nyheter som dette leser jeg heller i nyhets/reklamebrevet til EVGA som jeg får på e-post. Dette blir en reproduksjon av reklame. Nedtur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå