knutalut Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Min mor er ikke den mest datakyndige personen i verden akkurat. Og nå har hun klart noe jeg ikke har sett før. Et word dokument hun har arbeidet med over lengre tid har blitt "ødelagt". Det er litt vanskelig å forklare, men ser ut som det bare er "koder". Se bildet. Og hjelp om dere kan, takk! Endret 2. februar 2011 av knutalut Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) delete* Endret 2. februar 2011 av Zondra Lenke til kommentar
knutalut Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Ups, glemte det. Lagt det til nå. Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Så bildet nå... Hva slags format var det på dokumentet? Og hva er det nå? Lenke til kommentar
knutalut Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Litt usikker på hva du mener med format. Men det har .doc filendelse. Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Filendelse er det jeg mener med format ja Beklager sent svar, men jeg er på jobb, så har andre ting å håndtere Hvis du er sikker på at den hadde .doc før og etter feil kan du prøve noen få ting.. Se om du kan lage et nytt tekstdokument(notepad) og lim inn den teksten som kommer opp når dokumentet er oppe. Endre så endelsen fra .txt til .doc og åpne i word. Lenke til kommentar
knutalut Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Gjorde det du sa. Men det ble ingen endring, desverre :/ Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det så ut som en rar versjon av word du hadde.. Kan det være at det er en dårlig versjon? Eller er det 2010? (har ikke sett layout på den enda). Lenke til kommentar
knutalut Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Brukte Word på Mac. Men har prøvd på på XP uten forskjell. Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Prøv denne. http://support.microsoft.com/kb/290946 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå