alexandra1 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Hei! starta på kickboxing i fjor oktober. så har gått noen få mnd nå.. graderte meg til jul, besto. for å bestå må du ha 15 poeng? hva er den høyeste poengscoren som man kan få? alex.ls Endret 2. februar 2011 av alexandra1 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Thai u mean? speak some language, babyye Lenke til kommentar
alexandra1 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Thai u mean? speak some language, babyye ikke thai nei! men trudde det var samme graderingsystem i alt kickboxing Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Åja, beklager. Jeg som slurvet litt her xD Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 tror nok du kan gå inn på www.kickboxing.no gå til "gradering komite" og jeg tror du finner reglement og graderingsskjema og det du trenger der Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 tror nok du kan gå inn på www.kickboxing.no gå til "gradering komite" og jeg tror du finner reglement og graderingsskjema og det du trenger der Kanskje det, hvis hun trener i samme forbund. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 hmmm... Det er nok bare et forbund som jeg vet om... Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg er nesten helt sikker på at det finnes mange kickboxingklubber i landet som ikke er med i i Noges Kickboxing Forbund. Noen andre med innsyn kan sikkert bekrefte det. Det er ikke gitt at alt er likt på tvers av forbund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå