abene Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Lanserer nettbaserte løsningen LotusLive Symphony. Les mer Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 ...noe som inkluderer 5 MB lagringsplass... Det må da være en trykkleif? Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Denne skal vel strengt tatt konkurrere mot Office365. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Siden den er basert på open office kan de ikke leve på lisenser men onlinelagring, men allikevel stusser jeg over 5MB som artikkelen foreslår. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Betale for en annen versjon av open office som i utganskpunktet er gratis? og 5mb, neitakk du hehe Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Webbasert og online lagring kan være fristende for noen, selv om du ikke liker det. Men for å være ærlig så tviler jeg på om 5MB er riktig. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Bruke google dokumenter mye og er veldig fornøyd med det, men om IBM sitt sytem bli mer avansert kan jeg kanskje se prisen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Google koster 50$ pr bruker og gir 1GB inkludert for google docs lagring. Hvis vi antar at tallet er 5GB og ikke 5MB, så er IBM billigst, og best med tanke på at open office er bedre enn google docs. edit:Google vil ta $50 i året, mens IBM vil ta $3 pr måned. Endret 2. februar 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Koster 0 grunker for meg? Sikkert annerledes for bedrifter. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Lotus er da basert på OpenOffice 1.x så vidt jeg husker? Siden har de lagt til massevis av lukkede løsninger oppå OOo-koden. Libreoffice 3.3 og Lotus Symphony er ganske så forskjellige produkter, ihvertfall! Lenke til kommentar
johome Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Google docs holder for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå