VarlKirin Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har akkurat kjøpt skjermkort GeForce GTX 460, og har følgende powersupply, Corsair HX750W. Problemet er nå at på nytt skjermkort er det 2 x 6 pins strøminntak, og jeg har bare 1 stk pr i dag som fulgte med powersupply. Trengte ikke mer på det gamle skjermkortet. Jeg trenger da en ekstra strømkabel fra powersupply til nytt skjermkort. Jeg er ikke sikker på hvilken kabel jeg skal ha, men produktinfo fra Corsair tilsier at jeg trenger en av følgende: Utvidet produktinfo Corsair powersupply: 1 x strøm 24-pin ATX med avtakbar 4-pinners enhet 1 x strøm 8-pins EPS12V med avtakbar 4-pins ATX12V-del 4 x 8-pins PCI Express-strøm med avtakbar 2-pins del 12 x 15-pin seriell ATA strøm 8 x 4-pin intern strøm 2 x 4-pin mini-strømkontakt Det blir vel "4 x 8-pins PCI Express-strøm med avtakbar 2-pins del" som jeg trenger å skaffe meg, men er veldig usikker siden jeg trenger en 6 pin til skjermkort. Trenger en som er minimum 50 cm lang. Noen som vet hvor jeg kan finne denne? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ja det er 4x 8 pin du skal ha, men disse SKAL være med PSUen din allerede. Tross alt, 8-2 = 6 ikke sant? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Om du mangler modulære kabler, så er det rart, det skulle følge med 4 stk i den svarte bagen du får med kablene i. Men det kan vel skje. I så fall kan du kontakte Corsair, så sender de deg de kablene du mangler. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå