Gå til innhold

Killzone 3 - den store tråden

mortensol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har fått noe dreis på Move kontrollen? Har spillt gjennom demoen 3 ganger, og sliter med og få skikkelig kontroll med siktingen :hmm: Hvilken innstillinger bruker folket?

Deadzone Width: 30

Deadzone Height: 50

Turn speed: 40-50

Fart på siktet inni dødsonen: 10-20

Zoom: adaptive

Funker som en drøm, både MP og SP. Eneste jetpacken som er litt knotete, dødsonen er mye mindre en ved vanlig bevegelse så det blir litt virrete.

Resten husker jeg ikke, hvis det var mer.

Lenke til kommentar

Noen som har fått noe dreis på Move kontrollen? Har spillt gjennom demoen 3 ganger, og sliter med og få skikkelig kontroll med siktingen :hmm: Hvilken innstillinger bruker folket?

Deadzone Width: 30

Deadzone Height: 50

Turn speed: 40-50

Fart på siktet inni dødsonen: 10-20

Zoom: adaptive

Funker som en drøm, både MP og SP. Eneste jetpacken som er litt knotete, dødsonen er mye mindre en ved vanlig bevegelse så det blir litt virrete.

Resten husker jeg ikke, hvis det var mer.

Move har ikke blitt så veldig mye brukt her i huset. Prøvde litt på MAG tidligere, men sleit med og få det til og sitte. Har bestemt meg for og bruke den fra starten på Killzone3, slik att jeg blir vant til bruken :cool:

Gikk litt bedre nå ja. Men må nok trenes endel for og få skikkelig kontroll på Move`n. Men det er moro når det sitter :yes:

Har også bestillt men ensharpshooter , så får jeg se om den bedrer spillopplevelsen eller ei :)

Lenke til kommentar

Er nok bare tilvenning som skal til ja. :)

Jeg har også bestilt sharpshooter fra cdon, men ser nå plutselig at utgivelsesdatoen som opprinnelig var samme dag som KZ3 (23. februar) nå er forandret til 31. mars. :dontgetit: noen som vet noe mer angående dette? alle andre norske nettbutikker jeg har sjekket har den enten ikke i det hele tatt, eller har ingen dato oppgitt. Mens de utenlandske butikkene fortsatt holder på 23. februar. Merker jeg er veldig lite lysten på å vente over en måned ekstra.

Lenke til kommentar

Er nok bare tilvenning som skal til ja. :)

Jeg har også bestilt sharpshooter fra cdon, men ser nå plutselig at utgivelsesdatoen som opprinnelig var samme dag som KZ3 (23. februar) nå er forandret til 31. mars. :dontgetit: noen som vet noe mer angående dette? alle andre norske nettbutikker jeg har sjekket har den enten ikke i det hele tatt, eller har ingen dato oppgitt. Mens de utenlandske butikkene fortsatt holder på 23. februar. Merker jeg er veldig lite lysten på å vente over en måned ekstra.

Det var noe drit. Har avbestillt på cdon, og kjøpt på Amazon.uk. Omtrent samme prisen som på cdon med express levering.

Lenke til kommentar

De som spiller ren privatverjson uten å ville punge ut for spillet i etterkant er..... ja mye negativt.. Så cred for å ikke falle for fristelsen. Bestilt Collectors edition selv.

Du har LITT rett, men litt feil også. Om man spiller igjennom spillet (eller deler for å teste) og ELSKER det, men kjøper ikke da man har jo spilt det, ja. Negativt. Men om man spiller det litt for å finne ut at det ikke var noe gøy (1-2 timer max for å teste godt), ser jeg ikke noe galt i det.

Selv tror jeg jeg kommer til å kjøpe det når det er brukt og koster 1-200kr.

Litt merkelig, selv med fine LAVE FPS-skills på konsoll, har jeg klart å spille igjennom det på veteran til nå. Er i kapittel 3 eller noe. Litt over en time inni.

Brutal melee FTW!!

http://www.youtube.com/watch?v=vUoZc06BdUg

Lenke til kommentar

Men om man spiller det litt for å finne ut at det ikke var noe gøy

Nå er det vel strengt tatt det man har demoer til, og demoen til KZ3 ligger gratis på PS Store. Så hvis noen har fiksa seg piratversjon her for å teste om de liker spillet, så kan vel ikke det forsvares akkurat.

Ikke at jeg skal være noen moralens vokter på noen måte, for meg er det revnende likegyldig om folk spiller piratutgave eller ikke.

Lenke til kommentar

Men om man spiller det litt for å finne ut at det ikke var noe gøy

Nå er det vel strengt tatt det man har demoer til, og demoen til KZ3 ligger gratis på PS Store. Så hvis noen har fiksa seg piratversjon her for å teste om de liker spillet, så kan vel ikke det forsvares akkurat.

Ikke at jeg skal være noen moralens vokter på noen måte, for meg er det revnende likegyldig om folk spiller piratutgave eller ikke.

For meg er demoer for begrenset. Ja, du får spilt spillet, men bare de 10-40 minuttene utgiveren bestemmer. Jeg har ikke spilt demoen, men tror det er en snø-level, og kan si at spillet er så mye mer enn bare den. Har spilt til kapittel 5, og kommer nok til å kjøpe spillet, da det er brukt og billigere, om PS3-hackerne får fiksa CFW 3.56 så jeg kan online. Men kjøper kanskje uansett, veldig bra spill. HATER FPS-spill på konsoll, men dette (og Killzone serien generellt) får være unntaket. Fantastisk spill. Minus utrolig dumme allierte og at dialogen til tider kuttes midt i (kan være bare på pirat "version").

Patetisk når piratene forsøker å forsvare sin usle holdning.

Dog skal det være sagt at så lenge jeg slipper unna hacking online er jeg fornøyd.

Hva er holdningen min? Laste ned alt jeg kommer over uten å betale et øre? Nei. Men muligens hva du tror. Du er nok for sta på din mening til å i det hele tatt tenke over hva flere som laster ned spill faktisk tenker om det. Det er ikke helt rett, men ikke 100% galt heller.

Lenke til kommentar

Patetisk når piratene forsøker å forsvare sin usle holdning.

Dog skal det være sagt at så lenge jeg slipper unna hacking online er jeg fornøyd.

Nei, det er langtifra patetisk.

En demo er i mange tilfeller svært begrenset i forhold til hva den ekte varen har å tilby, og sånn sett så er de som velger å prøvekjøre piratkopien de som kan få det riktigste inntrykket over hva som blir levert - multiplayer.

Det moralske dilemaet om en skal kjøpe spillet eller ei faller dog over på den som piratkopierer og desverre så er det et fåtall som bryr seg når man først innehar alt som "kjøpsversjonen" har å tilby.

Det lureste Sony kan gjøre er rett og slett sørge for at konsekvensene av å piratkopiere blir langt større enn det å eie spillet selv :

*Risikere å miste alle sine Trophies.

*Kunne få kontoen sin flagget som juksepave pipelort for alle venner (om man har registrert fb profil også).

*Sørge for at man blir flagget under MP kamper som juksepave og at spillerne kan enkelt få tatt rotta på deg (uten at man selv vet det).

Selskapene som selger spillene bør også være flinkere til å sørge for at DLC blir etter hvert gratis for alle som eier fullversjon av spillene og som ikke selger dette videre på bruktmarkedet, på denne måten tjener man mye penger tilsvarende et salg eller to per kopi av spillene som beholdes opp til et år.

Lenke til kommentar

har du virkelig rett til å vite 100% hva du kjøper..? Kjøper du en bil, bok, mobiltelefon, høytaler, tv, kinobillett osv så vet du ikke med sikkerhet at produktet er det du er ute etter. Du får kanskje en demo i butikk eller lignende.. hvorfor skal vi ha bedre rettigheter når det gjelder spill? Det å bruke piratkopiering som en unnskyldning for å teste produktet skikkelig før du kjøper er barnslig og oppbrukt. Står for det dere driver med!

Selv har jeg piratkopiert hundrevis av spill i oppveksten og hatt mye glede av det, mye spill jeg aldri verden hadde hatt råd til å kjøpe. Meeen så ble jeg litt mer voksen, kjøpte konsoller og har ikke cracket dem :)

Endret av Fenixen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

har du virkelig rett til å vite 100% hva du kjøper..? Kjøper du en bil, bok, mobiltelefon, høytaler, tv, kinobillett osv så vet du ikke med sikkerhet at produktet er det du er ute etter. Du får kanskje en demo i butikk eller lignende.. hvorfor skal vi ha bedre rettigheter når det gjelder spill? Det å bruke piratkopiering som en unnskyldning for å teste produktet skikkelig før du kjøper er barnslig og oppbrukt. Står for det dere driver med!

Selv har jeg piratkopiert hundrevis av spill i oppveksten og hatt mye glede av det, mye spill jeg aldri verden hadde hatt råd til å kjøpe. Meeen så ble jeg litt mer voksen, kjøpte konsoller og har ikke cracket dem :)

Da er vi to som har blitt litt mer voksen, men det betyr ikke at jeg forstår hvorfor mennesker piratkopierer og de argumentene som brukes for å beskytte holdningen til de som aldri kjøper men fortsatt påstår at de piratkopierer for å "teste" spillene.

Når det gjelder å kjøpe en bil , mobiltelefon , eller mange andre varer så kan man faktisk bytte disse om man ikke er fornøyd, de fleste spill kan man ikke gjøre dette med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...