TheCatIsALie Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Dette er litt offtopic, men delvis ontopic. Finnes Killzone (1) for PS3? Vil få med meg hele story'n. Kontrollen på PS2 føltes litt treg, men får overleve om ikke til PS3 (HD remake). Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Gjør nok ikke det dessverre. Eneste hintet av en mulig remake er dette ryktet fra i fjor sommer, men det ser ikke ut til å ha utviklet seg fra noe mer enn bare et rykte. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Æsj da, jaja. Nå har Killzone 3 lekket ut. Men tar 41GB, så jeg kan ikke ta enda Men ~20GB kommer senere sies det. (Oppfordrer ikke til nedlastning, bare sier det. Om 2-3 dager kommer sikkert mange nettaviser til å gjøre samme uansett.) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Er jo alltids lov å håpe på en remake av Killzone i fremtiden, men ville ikke holdt pusten for å si det sånn. Dersom du vil spille det kun av interesse for å få med deg storyen, så finnes det da sikkert flust med nettsider som har sammendrag av historien. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Da er jeg igang med å spille Killzone 3 (Full versjon) Noen andre som har testet det? PS: Har også forhåndsbestilt, så jeg kjøper i tillegg. Jevrio: Ble litt overasket selv når jeg så størrelsen på spillet! Men måtte rydde litt plass Vet du hva de "20 Gb som kommer seinere" er for noe? Ekstra bonus innhold? Endret 13. februar 2011 av sir-alex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hva er ditt førsteintrykk av spillet sålangt? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Da er jeg igang med å spille Killzone 3 (Full versjon) Noen andre som har testet det? PS: Har også forhåndsbestilt, så jeg kjøper i tillegg. Jevrio: Ble litt overasket selv når jeg så størrelsen på spillet! Men måtte rydde litt plass Vet du hva de "20 Gb som kommer seinere" er for noe? Ekstra bonus innhold? 3D er fjernet på ~20GB versjonen. Skal teste det i morra, 85% atm. Svær faen. Og, er en 9GB fil, så funker ikke via minnepenn, da må være FAT32, så må splitte fil (skal funke, men en jobb), eller bruke FTP (funker fint, om stor nok HDD). Selv skal jeg FTP'e. Skal recorde (så er jeg ferdig til rls om heldig ), og streame, om jeg får fin kvalitet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Er ikke lenge til jeg får mitt GOTY 2011 kanditat nummer 2 for dette året allerede, dette blir bare sykt gamingår for meg! Endret 14. februar 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Til de av dere som gjerne vil se spillet for release, kan dere se på: justin.tv/jevrio Skal streame mens jeg spiller igjennom det, og recorde samtidig for så å laste opp mandag (rls dag). TID det skjer vet jeg ikke. Streamer da jeg spiller. Trolig på kvelden (6-11 elns) en gang. Mest til helga. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) 4'er på terningen fra VG. Spillet får skryt for å være teknisk fullkomment, men litt lunken mottakelse fordi det er for "forutsigbart". Helt i orden for meg, så lenge spillet fungerer bra, så gjør det ikke noe at det ikke klarer å engasjere en enkelt spillanmelder i VG. Endret 14. februar 2011 av Nevnarion Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 VG ga vel Just Cause 2 terningkast 3, et av fjorårets aller beste spill spør du meg. Anmeldelser er egentlig ubetydelige. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Iallefall VG's. The Escapist's Zero Punctuation er derimot veldig bra. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Min review av Killzone 3: + De har fiksa opp kontrollen slik at han ikke henger igjen et sekund når du skal aime. bra. Til tider ganske så pent - Fremdeles grått og kjedelig Repetetivt Killzone 3 ser bra ut, men jeg mener det finnes en rekke spill som ser bedre ut. Uncharted (1 og 2) Gears of War. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Var såååå nær å spille igår, men selvsagt trengte jeg multiman, og PC'n var låst på 100% load, og lyden ville ikke funke.. da jeg fikk alt til å funke, var klokka mye og jeg trøtt Gleeeder meg til helga. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Iallefall VG's. The Escapist's Zero Punctuation er derimot veldig bra. Er den som prøver å være morsom? Og nei, den er ikke bra. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Jevrio: Nå har det også lekket ut en versjon på 22GB, vet du hva denne mangler i forhold til den større? Fant det ut, på 22gb versjonen mangler det: - 3D filmer i spillet - Sensurerte filmer er fjernet - Noen språk mangler Endret 15. februar 2011 av sir-alex Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Iallefall VG's. The Escapist's Zero Punctuation er derimot veldig bra. Er den som prøver å være morsom? Og nei, den er ikke bra. Den sier alt slik det er. De fleste anmeldelser whiner over et ettelerannet som for meg ofte er helt uviktig. Vil du ha seriøse, og gode reviews, så må du se "ElderGeek" (http://www.youtube.com/user/ElderGeekDotCom) Endret 15. februar 2011 av Jevrio Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jevrio: Nå har det også lekket ut en versjon på 22GB, vet du hva denne mangler i forhold til den større? Fant det ut, på 22gb versjonen mangler det: - 3D filmer i spillet - Sensurerte filmer er fjernet - Noen språk mangler Hm, trodde selv bare det var 3D som var fjernet, men trenger jo ikke sensurerte videoer og språk jeg ikke forstår (enda norsk trolig også er fjernet, men var i menyen, sammen med 10-20 andre). Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 single player demo tilgjengelig nå for de som ikke har PSN+ eller fikk lastet ned fra Hong Kong PSN sist uke. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Fikk endelig prøvd single player-demoen, og jeg er skikkelig imponert. Move-kontrollerne fungerer bra med spillet også, bare man får blitt vant til det så er det jo en ypperlig, morsom og engasjerende måte å spille på. Gleder meg til spillet kommer i posten neste uke. Endret 16. februar 2011 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå