Gå til innhold

Killzone 3 - den store tråden

mortensol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp demoen var konge, fikk virkelig krigsfølelse av den og pluss grafikken slår Crysis 2 på konsollsiden altfor lett, makan til innlevelse og filmatisk skyting jeg fikk oppleve i demoen, ja jeg har prøvd Crysis 2 beta/demo

Ja, jeg ble kraftig imponert over grafikken(!), mye bedre enn i flerspillerdelen.

Lenke til kommentar

Siden den levelen var så impressive grafikk, da lurer jeg på hvordan alle andre banene ser ut :D.

Tror vi har et beist av en grafikkperle med Killzone 3. Så nesten ut som 2 forskjellige spill mellom singelplayeren og multiplayeren jo med tanke på grafikken.

Er ikke bare oppløsning det går i, her er det alt, eksplosjoner, bra fysikk, mo-cap, rå AI, flott grafikk på våpen ser nesten ekte ut, fantastisk flott snø! Jeg kan forklare mer og mer men det kan jeg ta en anna gang for så flott er Killzone 3 :new_woot:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Siden den levelen var så impressive grafikk, da lurer jeg på hvordan alle andre banene ser ut :D.

Tror vi har et beist av en grafikkperle med Killzone 3. Så nesten ut som 2 forskjellige spill mellom singelplayeren og multiplayeren jo med tanke på grafikken.

Er ikke bare oppløsning det går i, her er det alt, eksplosjoner, bra fysikk, mo-cap, rå AI, flott grafikk på våpen ser nesten ekte ut, fantastisk flott snø! Jeg kan forklare mer og mer men det kan jeg ta en anna gang for så flott er Killzone 3 :new_woot:

Steike da må den være rå! MP ser jo kjempebra ut!

Lenke til kommentar

Ja demoen var veldig bra. Bra lengde, bra variasjon også. Selv om den flyge saken ikke var SÅ artig som en skulle tro :p Traileren etter demoen var også utrolig digg, hadde ikkje sett den før.

Flygesak? Jetpack? Syns den var ganske heftig, men håper vi får anledning til å bruke den flere ganger gjennom spillets løp. Men den vil jo også være tilgjengelig i et flerspillerbrettene.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Medal of Honor på 360 idag. Serriøst Killzone er i en HELT annen liga både gameplaymessig og spess grafikk. Utrolig hva denne nederlandske utvikleren klarer å pushe ut av PS3. Skulle likt å sett Killzone 3 på PC.

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Jeg prøvde Medal of Honor på 360 idag. Serriøst Killzone er i en HELT annen liga både gameplaymessig og spess grafikk.

Foretrekker faktisk MOH grafikken på ps3/360 i forhold til K3 beta....

Texture i beta er altfor røff og uskarp for min del.......

Killzone 2 MP har også "mykere" grafikk enn Killzone 3 beta. Det kalles motion blur. Bra de fjernet den, kan ofte føre til hodepine.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde Medal of Honor på 360 idag. Serriøst Killzone er i en HELT annen liga både gameplaymessig og spess grafikk.

Tja, men du kan ikke nekte for at det generelt ser mye bedre ut.. Om noen foretrekker annerledes er en annen ting.

Lenke til kommentar

Tja, men du kan ikke nekte for at det generelt ser mye bedre ut.. Om noen foretrekker annerledes er en annen ting.

Jeg synes ikke det ser bedre ut....nettopp pga den røffe/uskarpe grafikken.

Potensialet er der...hadde ps3 hardware vært enda bedre/kraftigere så hadde det blitt digg tror jeg.

En pc versjon hadde blitt rått.

Lenke til kommentar

Du liker Medal of honor grafikken bedre.. Ok, men for 99% ser Killzone 3 mye bedre ut og er faktaklart et bedre spill visuelt sett. Det kjører i native 720p og er satt på tronen av konsollspill.

Ja, enig at en PC versjon hadde tatt kaka med dette.

Although this is a performance analysis, we would like to express that the graphics in Crysis 2 and Killzone 3 appear bars above the competition. First off, it’s clear that Killzone 3 graphics engine has received some major tweaking from it’s predecessor. Considering how bad ass Killzone 2 looked we expected Killzone 3 to look slightly better, but that’s simply not the case. The amount of Deferred lighting, particles and post-processing effects occurring the entire time you’re playing are absolutely mind blowing. Killzone 3 has set the graphical bar once more, and the attention to detail is on a level of its own. Let it be known, Killzone 3 has dethroned Killzone 2 as the best looking First Person Shooter plain and simple. On the other hand, Crysis 2 by no means is not a graphical slouch and Honestly, Killzone 3’s graphics can’t be matched by any other games far.

Killzone 3 and Crysis 2 Preformance Analysis

Endret av lyon
Lenke til kommentar

Har lenge sittet litt på gjerdet og fundert på om jeg skal kjøpe Killzone 3 med en gang eller om jeg skal vente til prisen går litt ned, men det jeg har sett av videoer, demoer og omtale den siste tiden fikk meg til å bli ganske sikker. Killzone 3 og PS Move Sharpshooter ble forhåndsbestilt i dag. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...