Christoffero89 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kult konnsept men syns styringa er rar Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Kult konnsept men syns styringa er rar Ved å se på signaturen din skjønner jeg hvorfor. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er det coop i spillet? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er det coop i spillet? Splittskjerm i enspillerdelen, kan ikke spilles med Move eller 3D. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 splittskjerm er jo døvt... 2ærn hadde jo konge opplegg for coop men neeeeida Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) ..mm. Guerrilla har visst vært for opptatt med å kopiere COD kontroll, og twitch-gameplay, til å ha tid til online co-op, tydeligvis.. Endret 6. februar 2011 av nipsen Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 ..mm. Guerrilla har visst vært for opptatt med å kopiere COD kontroll, og twitch-gameplay, til å ha tid til online co-op, tydeligvis.. Joda, burde vel vært med online co-op. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 splitscreen coop er jo konge. blir sikkert konge på vors 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 splitscreen coop er jo konge. blir sikkert konge på vors Joda, men kjedelig med delt skjerm uansett hvor stor den er. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Men følelsen å gå tilbake til fullskjerm eterpå er legendarisk Lenke til kommentar
lyon Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Dessuten virker brettet mye større enn noe fra Killzone 2. Kun Pyrrhus Rise og Salamun Market som er i nærheten. hmm så vidt jeg husker er de 2 du nevner større enn beta brettet..? Hm, kan hende jeg tar feil men syns faktisk det er større enn begge når man spiller Warzone. Men under Guerilla Warfare er det selvfølgelig langt mindre siden kun halvparten er åpent. Ja ok, har kun testa sistnevnte så sikkert derfor:) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Men følelsen å gå tilbake til fullskjerm eterpå er legendarisk Jo, det blir som da man gikk fra SD til HD Dessuten virker brettet mye større enn noe fra Killzone 2. Kun Pyrrhus Rise og Salamun Market som er i nærheten. hmm så vidt jeg husker er de 2 du nevner større enn beta brettet..? Hm, kan hende jeg tar feil men syns faktisk det er større enn begge når man spiller Warzone. Men under Guerilla Warfare er det selvfølgelig langt mindre siden kun halvparten er åpent. Ja ok, har kun testa sistnevnte så sikkert derfor:) Da skjønner jeg. Brettet er MYE større under Warzone. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Kult konnsept men syns styringa er rar Det venner man seg til. Du må uansett innrømme at selv om dne er "rar" gir den deg mye mer følelse av våpnene du bruker og selve krigen? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen andre som synes kontrolloppsettet er helt døvt hvis man spiller med Move og DS3 samtidig? Håper det går an å forandre i fullversjonen, men har dessuten en subcontrollinator på vei, kanskje triggeren er litt bedre på den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Æsj, at eg aldri lærer! Hver gang eg slår på konsollen er det en oppdatering klar... Note to self: Slå på konsollen med jevne mellomrom Gleder meg til å teste betaen seinere Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Synes at HDMI kabelen min fra DX kan komme snart, begynner å bli lei av å bytte mellom PS3'n og rikstv-turnern Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jippi! "Kobler til..." Thats it! EDIT: Musikken ute i menyen var herlig <3 Endret 7. februar 2011 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Var litt småepisk den musikken ja, bare tenker på hvordan singelplayeren blir Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Om resten av soundtracket holder samme nivå, skal cd`en kjøpes ihvertfall Dersom det blir muligheter for det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Har fått testet mp demoen litt nå og må si det var underholdende. Ser ikke ut som det har blitt gjort enorme forandringer i forhold til KZ2 men det er merkbart at kartene nå er mye større og man kan ta seg fram på mange spennende måter. Ser også at det har kommet en del nyvinninger som for eksempel at man kan få raskere reloads osv , har ikke fått sett så mye på dette men antar at det vil gi visse fordeler etter hvert som man greier å få tak i flere av disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå