Gå til innhold

Killzone 3 - den store tråden

mortensol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppskalert til 1080p da vel og merke ;)

Oppskalert eller ei, fortsatt flotteste FPS spillet jeg har sett på dagens konsoller, er jo ingen konkurranse i det hele tatt ;). COD-Halo-BF kan bare legge seg hos meg ihvertfall med sine grimme stygge kjedelige grafikk ;).

Killzone serien er kjent for å gjøre slagmarken mer virkelig, eneste spillene jeg føler at jeg virkelig skyter et våpen, pluss omgivelsene er mindblowing!!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Og er enig med deg at det er det mest tekniske overlegne skytespillet der ute, det kan eg si uten å ha spillt det en gang :p Men at de andre spillene har stygg grafikk er eg derimot uenig i. COD med sine 60 fps, har overbevisende grafikk til tross. Halo med sine vaierte og fargesprakende lokasjoner, i kjent stil. Battlefield med sinde store og åpne maps, og totolt overlegne lydbilde gjør spillet hakket mere autentisk enn de fleste eg har spill.

Men nok om det, hvor lenge var denne betaen tilgjengelig forresten? Eg får ikkje tilgang til PS3`en min før på mandag...

Lenke til kommentar

Jeg finner ikke helt ut av våpnene... Burst fire som er mest effektivt? Er også vandt til (fra BFBFC2) at siktet beveger seg saktere da det er zoomet inn, så ofte drar jeg siktet over motstanderen istedet for å klare og holde det på han. Men, det er vel en vanesak. :)

Lenke til kommentar

Spillet føles mer responsivt, men beholder fortsatt den gode følelsen fra KZ2. Klassesystemet er også blitt bedre, med variert innhold og nok av ting og velge mellom.

Grafikken er som tidligere sagt helt ute av denne konsoll-verdenen, så der er det ikke noe å klage på.

Stor forbedring fra 2'ern synes da jeg.

Lenke til kommentar

Dessuten virker brettet mye større enn noe fra Killzone 2. Kun Pyrrhus Rise og Salamun Market som er i nærheten.

hmm så vidt jeg husker er de 2 du nevner større enn beta brettet..?

Hm, kan hende jeg tar feil men syns faktisk det er større enn begge når man spiller Warzone. Men under Guerilla Warfare er det selvfølgelig langt mindre siden kun halvparten er åpent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...