mortensol Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Med alle FPS spillene tilgjengelig der ute, så må et nytt FPS spill tilby meg noe litt annerledes enn alle de andre for at det skal fenge meg. Nå har jeg jo ikke prøvd enspillermodusen i KZ3, men flerspillerbetaen likte jeg godt. Spilte noen runder i går, og det virket ikke som om folk skjønte "taktikker" rollen så godt. Jeg kapret spawnområdet i midten hvert game, og vi vant hvert game jeg gjorde dette. På andre map får bestemte spawnområder tilgang til forskjellig utstyr (såvidt jeg har forstått), og da blir den rollen enda viktigere vil jeg tro. "Infiltrator" var også moro, med hagle og forkledning! Bare jeg som synes kontrollene er følsomme? Tror jeg tilslutt stilte disse ned på 10% i begge retninger... Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Har ikke prøvd Operations enda, men Guerilla Warfare er kjempemoro. Så du tar feil. ..det er helt vanlig bodycount fra kz2.. bortsett fra at nå spawner alle tilfeldig. ..du vet, som i.. alle andre fps-spill noensinne laget.. Selv om personen denne ganger holder en mer rolig tone, så fortalte første anmeldelsen nokså greit holdningene til personen. ..er vel helt greit om de forklarer det mer eller mindre åpent, slik som i denne omtalen. Selv om det er åpenbart at introen er en dårlig, om ydmyk unnskyldning - det var ikke historien eller bakgrunnen i universet som gjorde at omtaleren mislikte spillet da. Fortell meg noe jeg ikke vet. Faktisk burde du ha lagt merke til at kartet er langt mindre under GF, og dessuten synes jeg våpenbalansen(så langt) er mye bedre enn Killzone 2. ISA LMG virker i overkant effektiv, men sånt(så og si null rekyl) må man regne med når CoD er det mest populære på markedet. Jeg syns fortsatt det er kjempemoro og at brettet er svært godt desiget. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Med alle FPS spillene tilgjengelig der ute, så må et nytt FPS spill tilby meg noe litt annerledes enn alle de andre for at det skal fenge meg. Nå har jeg jo ikke prøvd enspillermodusen i KZ3, men flerspillerbetaen likte jeg godt. Spilte noen runder i går, og det virket ikke som om folk skjønte "taktikker" rollen så godt. Jeg kapret spawnområdet i midten hvert game, og vi vant hvert game jeg gjorde dette. På andre map får bestemte spawnområder tilgang til forskjellig utstyr (såvidt jeg har forstått), og da blir den rollen enda viktigere vil jeg tro. "Infiltrator" var også moro, med hagle og forkledning! Bare jeg som synes kontrollene er følsomme? Tror jeg tilslutt stilte disse ned på 10% i begge retninger... Meh, synes alltid sånt er for lavt jeg. Skrudde opp på 50% begge retninger tror jeg. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Med PS3 kontroller er alltid aim ræva. Sølste masse ammo i Dead Space 2, men gikk bedre på PC. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Det gjorde de for å motbevise at de var biast og da hadde de allerede skaffet blest og trafikk etter Uncharted 2 skandalen. æsj de xbox tullingene der. Forumet og siden der snart historie. Det blir tatt over etter at det kom nye eiere nå- Eg vet at du bare troller nå. For slikt vås som dette er det ingen som kan meine seriøst Endret 4. februar 2011 av Mala Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det gjorde de for å motbevise at de var biast og da hadde de allerede skaffet blest og trafikk etter Uncharted 2 skandalen. æsj de xbox tullingene der. Forumet og siden der snart historie. Det blir tatt over etter at det kom nye eiere nå- Eg vet at du bare troller nå. For slikt vås som dette er det ingen som kan meine seriøst *host* ..tror vel kanskje at det de har skrevet i omtalene, eller på forumet under eget navn og slikt, står for seg selv uten videre forklaring. Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Selvfølgelig 'troller' jeg ikke. Troller aldri. lamer.no har tapt seg så jævlig de siste årene og nå sitter de kun igjen med rester etter dette forumet. Bare å legge ned dritten. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) By the way... hvis noen undrer seg over hva problemet med Killzone 2 omtalen deres var, så kan den leses her (har ikke en link til sidene deres.. vet ikke om de hoster den enda). edit: Den er forresten veldig morsom. Definitivt verdt å lese. Endret 4. februar 2011 av nipsen Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 multiplayer betaen var en bitch i starten. Løp rundt som en feit katt på syre og ble voldtatt. Men nå tar jeg dem, en norsk dude sendte klan request som jeg ikke kjenner å nå har jeg sånn teit SOD* foran navnet mitt wtf ?? Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Digger KZ3 med PS MOVE. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Digger KZ3 med PS MOVE. Funker bedre enn med stnd. kontroll? Vurderer å skaffe meg Move nå... Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Digger KZ3 med PS MOVE. Funker bedre enn med stnd. kontroll? Vurderer å skaffe meg Move nå... Om det funker bedre er opp hver enkelt å bestemme. Men personlig synes jeg det er mye artigere og mye bedre. Du lever deg liksom mer inn i spillet, når du liksom styrer gunnern sjøl.(hvis du skjønner) Så jeg anbefaler Move på det sterkeste. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Gleder meg til PS3 emulator, da kan KZ3 bli gøy (skjer nok ikke med det første) Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Går nedlastingen av betane veldig sent hos andre også? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Men med Move så snur du deg rundt, enormt mye tregere enn med vanlig gamepad hørte eg. Slikt kan jo slå styggt ut online om du skulle bi utsatt for bakhold Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Digger KZ3 med PS MOVE. Funker bedre enn med stnd. kontroll? Vurderer å skaffe meg Move nå... Om det funker bedre er opp hver enkelt å bestemme. Men personlig synes jeg det er mye artigere og mye bedre. Du lever deg liksom mer inn i spillet, når du liksom styrer gunnern sjøl.(hvis du skjønner) Så jeg anbefaler Move på det sterkeste. Interessant. Må skaffe så jeg kan prøve, blitt nysgjerrig på hvordan Move egentlig fungerer kontra Wiien (selv om jeg ikke er noen voldsom fan av motion control til "seriøs" gaming). Går nedlastingen av betane veldig sent hos andre også? Nope. Endret 4. februar 2011 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 har hatt beta i noen mnder nå. nå funker ikke online mer får error. noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 har hatt beta i noen mnder nå. nå funker ikke online mer får error. noen som vet hva det kan være? Du må laste ned den ny versjonen på PSN Store. Den gamle betaen funker ikke lengre og er bare å slette. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 ok:) må jeg være pluss medlem? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Nei denne skal vere åpen for alle, det var eg som vimset med det PSN+ pratet tidligere i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå