Nevnarion Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Fikk omsider sharpshooteren i dag, og herregud hvilken opplevelse det viste seg å være. Første som slo meg var at når man har satt i begge move-kontrollerene så blir den ganske tung totalt sett, noe som jo er veldig bra for realisme-følelsen. Samtidig blir man fortere sliten av å spille lenge, kontra om man bare bruker kontrollerne. I starten var det helt håpløst, de instillingene jeg brukte til vanlig ble helt forferdelige ved bruk av sharpshooter, hadde jo ikke kontroll på noen ting, og en liten stund følte jeg at dette bare ville bli håpløst. Men ved litt justering på instillingene ble alt så veldig mye bedre, og etter litt tilvenning nå så må jeg jo bare si at opplevelsen er helt fenomenal. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ehh... ble nettopp ferdig med singeplayern, den var kort! Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 På den annen side så har spillet en gigantisk edderkopp du slåss mot med bare nevene! *host* Noen som vet hvem som har skrevet historien, forresten? Det er en eller annen Hollywood-gnom, ikke sant? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ehh... ble nettopp ferdig med singeplayern, den var kort! Hvor lang tid brukte du, og hvilken vanskelighetsgrad spillte du på ? Lenke til kommentar
seblar Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Ehh... ble nettopp ferdig med singeplayern, den var kort! Hvor lang tid brukte du, og hvilken vanskelighetsgrad spillte du på ? Har ikke peiling. Husker ikke, men sikkert normal eller no sånt Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) På den annen side så har spillet en gigantisk edderkopp du slåss mot med bare nevene! *host* Spilte vi egentlig samme spill? Eneste jeg husker er en enorm robot med fire bein, aka MAWLR. Endret 8. mars 2011 av Only Chaos Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 På den annen side så har spillet en gigantisk edderkopp du slåss mot med bare nevene! *host* Noen som vet hvem som har skrevet historien, forresten? Det er en eller annen Hollywood-gnom, ikke sant? Antar det er samme typene som skrev Killzone 2 historien. Bare at de la merke til at Uncharted og Cowaduty fikk bedre karakterer og derfor gjorde de historien mindre seriøs og mer Michael Bay. Leste et intervju om det en stund før spillet kom ut. Lenke til kommentar
seblar Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Blir gal av alle de sniperne som sitter bak en stein i spawn sin! Kommer meg jo ikke ut av min egen spawn engang!! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Blir gal av alle de sniperne som sitter bak en stein i spawn sin! Kommer meg jo ikke ut av min egen spawn engang!! Det kan være en påkjenning, ja. Gjelder å holde seg unna åpent lende hvis mange spiller Marksman på motstanderlaget. Det kan hjelpe å spille Infiltrator. Tactician har Recon men det hjelper så lite når Marksman har mye bedre rekkevidde. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Antar det er samme typene som skrev Killzone 2 historien. Bare at de la merke til at Uncharted og Cowaduty fikk bedre karakterer og derfor gjorde de historien mindre seriøs og mer Michael Bay. Leste et intervju om det en stund før spillet kom ut. ..mer eller mindre, tydeligvis.. http://www.sonyinsider.com/2010/06/16/killzone-3-will-be-the-first-3d-fps-for-ps3-and-has-playstation-move-support/ Killzone 3′s story will also be a lot more light-hearted as compared to its predecessor which Guerrilla felt suffered from an overly serious and dark story which was one of the major complaints of the original, though they mentioned that it would not be too light-hearted as it is still a war. In addition, Guerrilla Games has also hired an external writer to focus on only writing the story-line so as to give a fresh perspective to the story Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Uff da. Vel, GG, har iallefall lært en viktig lekse nå; Don't fix what ain't broken. Selv liker jeg mange av scifi-elementene i 3 bedre enn 2, men historien er utvilsomt dårligere, Jammer er helt på bærtur(kvinnelig karakter som kun er der for å være kvinne), Jorden skulle aldri vært innblandet, Killzone har jo alltid vært en konflikt mellom Vekta(ISA) og Helghan(Helghast Empire) så IMO ble det helt feil å blande inn Jorden. Men kjøretøyene og våpnene er diggbare som alltid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) For ett ufattelig kjedelig lydbilde det er i KZ3, eg blir nesten litt sliten i ørene etter en times spilling. Våpen høres altfor like ut etter min mening Endret 9. mars 2011 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Grafikken er vel det peneste jeg har sett på mine dagens konsoller, unmatched right now Synes lyden er konge jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Grafikken er uten tvil i toppklasse! Noen helt nydelige omgivelser til tider Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Ferdig med singleplayeren, kort oppsummering for min del, karakter 6 eller 7 av 10. - Steinbra grafikk - Råten story - Enig med mala, lyden er ikke sååå bra, mangler mye trøkk, kontra feks Uncharted 2 som har mye mer trøkk i lydeffektene. - Kule våpen - Litt for mange "middels" brett, selv om grafikken på alle er sjefs tar ikke nivådesignet av. Singleplayeren mangler helt klart det lille ekstra, sikkert supert for tenåringer som digger crysis, men det holder ikke helt for oss andre Spillte for øvrig på Veteran. På tide å teste MP, likte den godt i KZ2, så den har jeg tro på. Endret 9. mars 2011 av Fenixen Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Uff da. Vel, GG, har iallefall lært en viktig lekse nå; Don't fix what ain't broken. Selv liker jeg mange av scifi-elementene i 3 bedre enn 2, men historien er utvilsomt dårligere, Jammer er helt på bærtur(kvinnelig karakter som kun er der for å være kvinne), Jorden skulle aldri vært innblandet, Killzone har jo alltid vært en konflikt mellom Vekta(ISA) og Helghan(Helghast Empire) så IMO ble det helt feil å blande inn Jorden. Men kjøretøyene og våpnene er diggbare som alltid. ISA er jordstyrkene, eller Interplanetary Strategic Alliance. Hellghan corporation var de som koloniserte Alpha Centauri, Vekta først (oppkalt etter Phillip Vekta, chairman i Hellghast Corp) og deretter Hellghan. ISA hjalp til med å skaffe folk, etterhvert kjøpte Hellghan Corp ut ISA for å slippe å betale skatt til jorden, og dette var vanligvis ikke lov, men Jorden gikk med på det, siden de trengte penger. Så etter dette var Hellghan Corp ene-eier av begge planetene i Alpha Centauri. Jorden koloniserte etterhvert andre solsystemer, men Alpha Centauri var ett bindeledd til jorden. Hellghan Corp begynte å skattelegge skip som fløy forbi Hellghan systemet, jorden likte ikke dette, og gikk til krig, og tok Vekta ifra Hellghan'erene (den bra planeten), og derfor de gjennståënde Hellghans hater ISA-folkene og jordboerene, fordi de måtte bo på den fæle planeten når de egentlig skulle hatt begge planetene. Du kan lese mere bakgrunn her: http://killzone.wikia.com/wiki/Timeline Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Her tror jeg du blander litt. ISA er en allianse, ja, men jordstyrkene heter UCA og er bedre utstyrt enn ISA. UCA Unlike the ISA which relies on local funds from their respective systems to function, the UCA receives funding directly from the UCN. This provides it with more resources and power than the typical ISA branch. The UCA and its Navy have weapons and technology far beyond the level of individual ISA commands. Her betyr vel UCN en allianse av Jordens mektigse land. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Nei, blander ikke.. ISA er lagd fordi det er vansklig å styre styrker flere lysår fra jorden. To combat inefficiency the UCN creates the Interplanetary Strategic Alliance - a concept which allows systems of varying degrees of integration to enjoy membership of a unified defense alliance. The UCN provides backup, training and equipment whilst the local Colonial Administration provides funds and men. ISA duties are to include revenue gathering, policing and local defense. The local ISA commands are subordinate directly to the civilians of the UCN and not under the military command of the UCA, and all ISA's are completely independent of each other, their strength and budget determined solely by the funds the local authority authorizes. ISA Altair and ISA Alpha Centauri are among the first ISA Commands created. -- Angående teknologien, så varierer det fra ISA-avdelingene. Technology: As the various ISA forces vary by the system they are in, the quality of ISA technology differs. The ISA in Alpha Centauri relied more heavily on a static planetary defense grid and local security, and during the first strike by the Helghast were overwhelmed as a result. However, as the war progressed and more aid came from the UCN, the Alpha Centauri ISA became a much more powerful force. Powerful cruisers such as the New Sun are indicative of this. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Syns kanskje avslutningen var litt spinkel ? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Når sant skal sies, joda. Men forventet ikke noe særlig dype greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå