Gå til innhold

Killzone 3 - den store tråden


mortensol

Anbefalte innlegg

En trenger ikke erfaring fra militæret, for å forstå at "kroppen reagerer momentant" innenfor mitt FOV.

 

Vet du i det hele tatt hva 180 gradet er?.. 180 er ikke 360.. Ei heller 720 grader.

 

Det er fra en "død" sone i sidesynet, til en annen. En trenger strengt tatt ikke mer bevegelse enn å dreie nakken, samt ta et fotsteg.

 

Tydlig du aldri har vært i slåsskamp.

Har selv opplevd å få to svære blåveiser i to slåsskamper, og jeg er hundre prosent sikker på at verken jeg eller mine motstandere reagerte momentant, selv om jeg tapte de kampene.

Den ene gangen så jeg knyttneven komme mot meg, og det føles som den går i slow motion, men knyttneven kom mye raskere enn jeg rakk å få opp mine egne hender, eller å dukke unna med hodet, eller vri bort nakken for den saks skyld.

Den andre gangen så jeg 4 knyttnever, (men i virkligheten var det en) som gikk veldig fort frem og tilbake i mitt 'field of view', før alt ble svart.

 

Kanskje jeg er veldig treg, men om du har sett boksere (Ole Klemetsen teller ikke.) på TV, så har du helt sikkert sett at de står å ser rett på motstanderen (Field of view), og allikevell gjemmer de ansiktet bak guarden/hendene.

 

De gjør ikke dette fordi de ikke gidder å flytte hendene - de gjør det fordi de vet at kroppen nødvendigvis ikke reagerer momentant med engang noe kommer inn i synsvinkelen.

Ergo, så holder dem oppe hendene hele tiden for å beskytte deler av ansiktet hele tiden.

 

Dette er fysikk, og samme tingene gjelder uansett om du har på deg boksehansker på 200 gram - eller holder ett våpen på flere kilo, variablene blir bare større dess mere vekt. :-/

Endret av KongRudi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En trenger ikke erfaring fra militæret, for å forstå at "kroppen reagerer momentant" innenfor mitt FOV.

 

Vet du i det hele tatt hva 180 gradet er?.. 180 er ikke 360.. Ei heller 720 grader.

 

Det er fra en "død" sone i sidesynet, til en annen. En trenger strengt tatt ikke mer bevegelse enn å dreie nakken, samt ta et fotsteg.

 

Tydlig du aldri har vært i slåsskamp.

Har selv opplevd å få to svære blåveiser i to slåsskamper, og jeg er hundre prosent sikker på at verken jeg eller mine motstandere reagerte momentant, selv om jeg tapte de kampene.

Den ene gangen så jeg knyttneven komme mot meg, og det føles som den går i slow motion, men knyttneven kom mye raskere enn jeg rakk å få opp mine egne hender, eller å dukke unna med hodet, eller vri bort nakken for den saks skyld.

Den andre gangen så jeg 4 knyttnever, (men i virkligheten var det en) som gikk veldig fort frem og tilbake i mitt 'field of view', før alt ble svart.

 

Kanskje jeg er veldig treg, men om du har sett boksere (Ole Klemetsen teller ikke.) på TV, så har du helt sikkert sett at de står å ser rett på motstanderen (Field of view), og allikevell gjemmer de ansiktet bak guarden/hendene.

 

De gjør ikke dette fordi de ikke gidder å flytte hendene - de gjør det fordi de vet at kroppen nødvendigvis ikke reagerer momentant med engang noe kommer inn i synsvinkelen.

Ergo, så holder dem oppe hendene hele tiden for å beskytte deler av ansiktet hele tiden.

 

Dette er fysikk, og samme tingene gjelder uansett om du har på deg boksehansker på 200 gram - eller holder ett våpen på flere kilo, variablene blir bare større dess mere vekt. :-/

 

Faktisk ikke. Siviliserte mennesker avgjør konflikter med "dialog og debatt", ikke knytte neven. ;D

Derimot, så har jeg har trent Kickboxing i mer enn 2 år, og har en rimelig stor erfaring vedrørende bevegelse og slag.

 

Nå er jeg såpass høy (Nesten 2 meter), og har en såpass lang rekkevidde på armene, at jeg kan treffe motstanderen 2 ganger, før vedkommende kommer innpå meg.

 

Men min erfaring er, at selv om folk kommer inn i dødsonen, og gjør en rask bevegelse, så svinges kroppen min automatisk inn i en forsvars posisjon (Selv om bevegelsen vedkommende måtte utføre ikke nødvendgivis er en aggressiv handling.)

 

Om jeg holder en AG3 (Eller et enda lettere våpen-- HK 416, som mest sannsynlig er likere Killzone 3's M82, både i kaliber og vekt) i en forsvarsstilling - mage - hofte - bryst - posisjon, og jeg ser en umiddelbar fare innenfor mitt FOV, så dreies våpenet momentant mot målet. Det samme skjer, om jeg opplever en trussel i dødsonen (Grensen for hva som kan oppfattes visuelt), dog utførselen er noe tregere grunnet fysikken i bevegelsen kroppen må foreta.

 

Ellers så anbefaler jeg deg å ta bryet og tiden med å se dette klippet, da det på en humoristisk måte forklarer problemet jeg, og MANGE andre opplever med kontrollene. ;D

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Evag8ZVw-yE

 

Hopp til 4:30, hvor han demonstrerer bevegelsene i Killzone 3. Jeg regner med at selv en gammel gubbe som deg, trekker på smilebåndet av det ;D

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar
Om jeg holder en AG3 (Eller et enda lettere våpen-- HK 416, som mest sannsynlig er likere Killzone 3's M82, både i kaliber og vekt) i en forsvarsstilling - mage - hofte - bryst - posisjon, og jeg ser en umiddelbar fare innenfor mitt FOV, så dreies våpenet momentant mot målet. Det samme skjer, om jeg opplever en trussel i dødsonen (Grensen for hva som kan oppfattes visuelt), dog utførselen er noe tregere grunnet fysikken i bevegelsen kroppen må foreta.

 

Dette er vel det nærmeste vi kommer en innrømmelse fra din side på at om du må sikte (og her snakker vi ikke om å bevege seg + sikte mot en rettning slik det skjer i spillet) innenfor dødsonen din (og utenfor denne) så vil dette ikke skje øyeblikkelig.

 

Antar at du også er enig om at det vil ta enda lengre tid å sikte på noe som er utenfor synsvinkelen din og som krever at du dreier kroppen din såpass at du kan få et stødig sikte mot motstanderen.

 

Det er nettop dette jeg mener KZ3 får til en ok tilpassning i forhold til andre skytespill som tillater deg å snu deg rundt 180C og skyte i motsatt rettning av den du ser på øyeblikkelig.

Lenke til kommentar

Spilte nettopp gjennom KZ2. Har ikke spilt det foregående, og prøvd litt av demoen til KZ3. Synes det var et litt annerledes FPS i og med den litt tunge kontrolleren og fiender som faktisk tåler en del. Irriterte meg til tider at R3, og R4 var så fordømt uresponsive - i alle fall under sprint. KZ3 demoen gå inntrykk av noe helt annet, virket som både vanskelighetsgraden å kontrollen var gjort mer "COD'ete", noe som sikkert er bra for en større masse kjøpere.

 

KZ2 minner for min del om en blanding av Gears of War og Halo der man lunter fram å tilbake å skyter med tungt skyts. Storyen var nå så som så, men KZ2 fikk virkelig en krigsatmosfære og grafikken var lite å utsette på. Mulitplayer wise ser jeg ikke hva dette spillet har som er bedre kontra mange andre.

 

Killzone ser kanskje grått å trist ut til tider, men jeg må si atmosfæren er 10x fetere enn den smålig humoristiske i Halo (har begge spillene).

 

Kjedelig for Sony at de ikke får til en innertier i Halo-konkurransen, for de har tross alt et godt produkt. Killzone virker mer voksent synes jeg. Tror ikke salgstallene til KZ3 blir direkte dårlig men om dette blir noen multiplayer-kanon som kommer til å spilles langt fram igjennom (slik som Halo) tror jeg dessverre ikke.

Lenke til kommentar
Om jeg holder en AG3 (Eller et enda lettere våpen-- HK 416, som mest sannsynlig er likere Killzone 3's M82, både i kaliber og vekt) i en forsvarsstilling - mage - hofte - bryst - posisjon, og jeg ser en umiddelbar fare innenfor mitt FOV, så dreies våpenet momentant mot målet. Det samme skjer, om jeg opplever en trussel i dødsonen (Grensen for hva som kan oppfattes visuelt), dog utførselen er noe tregere grunnet fysikken i bevegelsen kroppen må foreta.

 

Dette er vel det nærmeste vi kommer en innrømmelse fra din side på at om du må sikte (og her snakker vi ikke om å bevege seg + sikte mot en rettning slik det skjer i spillet) innenfor dødsonen din (og utenfor denne) så vil dette ikke skje øyeblikkelig.

 

Antar at du også er enig om at det vil ta enda lengre tid å sikte på noe som er utenfor synsvinkelen din og som krever at du dreier kroppen din såpass at du kan få et stødig sikte mot motstanderen.

 

Det er nettop dette jeg mener KZ3 får til en ok tilpassning i forhold til andre skytespill som tillater deg å snu deg rundt 180C og skyte i motsatt rettning av den du ser på øyeblikkelig.

 

 

Vel.. Her er det mange ting å ta tak i.

 

 

Først, så er "dødsonen" din og min langt lengre ute enn noe FPS spill (Nærmest det dobbelte) klarer å prosjektere på en skjerm, med en FOV begrensning på 90.

 

Mine bevegelser er styrt av "fysikk, naturlover og gravitasjon", hvor en hver handling er et fysisk moment, ikke en "strikk-sirup" dreining, slik vi opplever i Killzone.

 

At aktiviteten/målet i dødsonen, eller 180 grader bak meg, tar lengre tid å reagere mot, enn hva som er inne i FOV'et mitt, når jeg har et våpen i hånden, sier seg selv.

 

Men en hver handling i FOV'et mitt, er en momentant reaksjon mot det gitte mål, så lenge dette er visualisert og oppfattet som et mål.

 

For å ta et par eksempler på hva som er fundamentalt feil med bevegelsene i Killzone 3:

 

- I virkeligheten, så er det å rette et våpen mot et mål innenfor FOV'et, en dynamisk bevegelse.

 

En tar ikke sats, og slenger våpenet mot målet, i håp om at en "magisk kraft", kalt Auto-Aim, skal forhindre at våpenet sveiper over. Dette skjer i Killzone 3.

 

Det er nettop dette jeg mener KZ3 får til en ok tilpassning i forhold til andre skytespill som tillater deg å snu deg rundt 180C og skyte i motsatt rettning av den du ser på øyeblikkelig.

 

 

 

Her roter du nok litt. Sensitiviteten i Killzone 3 er HØYERE enn den en finner i Battlefield Bad Company 1 og 2, og nesten like høy som den en finner I COD.

 

Det er IKKE sensitiviteten som er et problem i Killzone 3, det er "forsinkelsen" i å registrere bevegelsen, som gjør kontrollene ukomfortable og urealistiske.. Med andre ord "Button lag input".

 

Killzone 2 hadde en EKSTREMT treg bevegelse, noe utviklerene fikk ekstremt mye pepper for (Hvor de siden valgte å slippe en "High precision" patch, som bedret flyten noe), hvor selve bevegelsen føltes som om en beveget seg under vann.

 

I Killzone 3, så har de "tunet" opp kontrollerens sensitivitet til et COD nivå, men det er "input laggen" som gjør at bevegelsene blir trege i henhold til aktivering, noe som er helt tåpelig (Og hvor folk i begge leirer klager... Killzone 2 veteraner, som likte følelsen av å styre en 400kg's gorilla i 2eren... Mens andre FPS spillere som mener at kontrollene er for uresponsiv)

 

 

Battlefield Bad Company 1 og 2's bevegelser og reaksjon er mer realistisk.

 

Call of Duty's bevegelser er mer realitiske, så lenge sensitiviteten står på "Default" (Da inkluderer vi ikke de "quick scoperene" som jekker sensitiviteten opp til et nivå, hvor en kan utføre en piruett så raskt, at selv en kunstløpskøyter hadde blitt sjøsyk)

 

Det samme gjelder Rainbow Six Vegas 1 & 2, Operation Flashpoint 1 & 2, samt Halo's bevegelser er mer realistisk, så lenge sensitiviteten står på "default".

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Realisme i Call of Duty...

post-122529-0-49383000-1299055590_thumb.png

 

Nei, spar deg NG, dette kommer du ingen vei med, selv regner jeg det for regelrett trolling.

 

 

Hva faen er det du egentlig snakker om?

 

Hva er det du vil, utenom om å trolle slik du gjør? Du bidrar ikke med noe konstruktivt i tråden, utenom å slenga fra deg et par enkle settninger uten mål og mening.

 

Vel.. For å begynne med det første innlegget ditt, som jeg ikke engang gadd å kommentere tidligere.

 

Ingen PNS- ID i signaturen min?

 

Vel..Ser du noen PC-spesifikasjoner i signaturen min? Hmm... Det må vel bety at jeg ikke har en PC?.. Men hvordan klarer jeg da å skrive innlegg her.. Det må vel være med den "supre" nett-browseren som finnest i Xbox'en... Stemmder det.. Det er INGEN browser på Xbox360en.

 

Du finner ei heller ingen Nintendo Wii - ID i signaturen min.. Betyr det da at jeg ikke har en Wii i tillegg?

 

Se på når profilen min ble opprettet.. 2008.. Kan det være slik, at jeg har anskaffet en PS3 etter at profilen ble opprettet, uten å gidde å oppdatere signaturen min, for å tilfredsstille deg?

 

 

For det andre:

 

Er det noen som har SAGT at COD er realistisk? Hvor pokker trekker du slike enkle løsninger fra?

 

Jeg sa "BEVEGELSENE" (Når vi snakker om våpen bevegelse) i COD, RSV1 og 2, BF:BC1 og 2, Operation Flashpoint 1 og 2, samt Halo er mer realistisk enn den en finner i hjertebarnet ditt- Killzone 3.

 

Det er INGEN spill der ute som er 100% realistisk (Selv om noen er mer realistisk enn andre).

 

For å pirke, så er lademekanikken i samtlige COD spill som er sluppet etter COD4, MYE mer realistisk enn hva en ser i Killzone 2-3 og Battlefield Bad Company 1 og 2.

 

Rainbow Six Vegas 1 og 2 har en MER realistisk lademekanikk enn alle disse igjen, da soldaten faktisk utfører ladegrepet skikkelig, og tar bare ladegrep når magasinet er tømt, noe som resulterer i at det vil være 31 skudd i våpenet, fremfor 30, om en lader en AK-47, mens det ligger en kule i kammeret.

 

Det er totalt urealistisk at en kan teleportere seg 5 meter ved hjelp av en "perk" som heter Commando i MW2, eller at en kan spamme uendelige granater, med å bruke "One man army pro".

 

Det er totalt urealistisk at en ikke kan legge seg ned i hverken Killzone eller Battlefield Bad Company.

 

Og slik kunne listen ha fortsatt i det uendelige for alle spill.

 

 

 

Men alt dette er overflødig pirkeri, som på ingen måte går utover gameplayet.

 

Vi snakker ikke REALISME som en gennerelhet.

 

Vi snakker om komfortabilitet med kontrollene, som er en essensiell del av gameplayet, og hvorvidt (I følge noen) det er realistisk at kontrollene er såpass trege, i forhold til andre moderne skytespill der ute.

 

Jeg har ALLEREDE presisert at jeg finner Killzone 3 underholdene, og ser potensialet i det, noe jeg bare føler blir hindret av hva vi nettopp har snakket om.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Hm. Jeg synes det er urealistisk at man ikke kan gå på do i verken Killzone, CoD, eller Battlefield. Gi meg Duke Nukem anyday!

 

 

Hehehe.. Om du føler at mangelen på å kunne gå på då i noen av disse spillene er en essensiell hindring for din gameplay opplevelse, så anbefaler jeg deg heller at bedriver tiden din med noe annet enn å spille. :)

 

- Edit -

 

Nei, jeg har ikke prøvd med Move, da jeg foretrekker presisjonen og komfortabiliteten med en "kontroller" i hånden, fremfor en lysende dildo, eller et kamera jeg må stå å jokke forann (Kinect)

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Hm. Jeg synes det er urealistisk at man ikke kan gå på do i verken Killzone, CoD, eller Battlefield. Gi meg Duke Nukem anyday!

 

 

Hehehe.. Om du føler at mangelen på å kunne gå på då i noen av disse spillene er en essensiell hindring for din gameplay opplevelse, så anbefaler jeg deg heller at bedriver tiden din med noe annet enn å spille.

Du tok virkelig ikke den, gjorde du vel?

post-122529-0-47300100-1299057812_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hm. Jeg synes det er urealistisk at man ikke kan gå på do i verken Killzone, CoD, eller Battlefield. Gi meg Duke Nukem anyday!

 

 

Hehehe.. Om du føler at mangelen på å kunne gå på då i noen av disse spillene er en essensiell hindring for din gameplay opplevelse, så anbefaler jeg deg heller at bedriver tiden din med noe annet enn å spille.

Du tok virkelig ikke den, gjorde du vel?

post-122529-0-47300100-1299057812_thumb.jpg

 

 

Se ovenefor.. Vi redigerte/postet et nytt innlegg til samme tid.

Lenke til kommentar

Hm. Jeg synes det er urealistisk at man ikke kan gå på do i verken Killzone, CoD, eller Battlefield. Gi meg Duke Nukem anyday!

Nei, jeg har ikke prøvd med Move, da jeg foretrekker presisjonen og komfortabiliteten med en "kontroller" i hånden, fremfor en lysende dildo, eller et kamera jeg må stå å jokke forann (Kinect)

Nå er jeg nærmere 80% sikker på at du troller. Enten det eller så er du bare dum og uvitende. Du innbiller deg vel virkelig ikke at analogspakene er mer presise enn Move? Derp.

Lenke til kommentar

Hm. Jeg synes det er urealistisk at man ikke kan gå på do i verken Killzone, CoD, eller Battlefield. Gi meg Duke Nukem anyday!

Nei, jeg har ikke prøvd med Move, da jeg foretrekker presisjonen og komfortabiliteten med en "kontroller" i hånden, fremfor en lysende dildo, eller et kamera jeg må stå å jokke forann (Kinect)

Nå er jeg nærmere 80% sikker på at du troller. Enten det eller så er du bare dum og uvitende. Du innbiller deg vel virkelig ikke at analogspakene er mer presise enn Move? Derp.

 

 

Hehe.. Du er en artig skrue du.. Kan ikke gjøre annet enn å glise av deg.

 

Det du ikke trekker ut av ræva di, trekker du ut av sin sammenheng.

 

Føles som om jeg argumenterer med et lite barn nå, med en påfølgende "Min pappa er sterkere enn din pappa" mentalitet.

 

 

Så jeg skal tegne og forklare, med enkle ord og settninger, så selv du også forstår det :)

 

"Kontrolleren er mer presis når det kommer til bevegelse, enn hva Move'en er. Og det er akkurat bevegelse vi andre, oppegående mennesker snakker om, her i tråden. Noe du hadde forstått om du ikke :

 

a.) Ikke skippet alle postene og hoppet til en konklusjon.

 

b.) Ikke evner å lese norsk.

 

Move er bare mer presis om en skal treffe noe som står direkte forann deg i skjermen (Og er sikkert ypperlig om du bare ønsker å campe som en cloaked Marksman.) Men dette har vel strengt tatt aldri vært et problem, ei heller en diskusjon.

Lenke til kommentar

Derp. Tydeligvis verken eier eller spiller du Killzone 3, så jeg tror vi begraver denne diskusjonen. Dessuten er du ikke interessert i debatt om spillet, du er kun interessert i utdele ufortjent kritikk. Selv kommer jeg til å kose meg med spillet i lang tid fremover. Flerspillerdelen er rett og slett godsaker av dimensjoner.

Lenke til kommentar

Derp. Tydeligvis verken eier eller spiller du Killzone 3, så jeg tror vi begraver denne diskusjonen. Dessuten er du ikke interessert i debatt om spillet, du er kun interessert i utdele ufortjent kritikk. Selv kommer jeg til å kose meg med spillet i lang tid fremover. Flerspillerdelen er rett og slett godsaker av dimensjoner.

 

 

4 ganger har du nå kommet med enkle, primitive innlegg, uten mål og mening, som ikke har fungert som annet enn trollig for å spore av tråden.

 

La meg referere for deg:

 

 

- "Du har ikke en PSN ID i signaturen din. Du måre være et troll."

 

- Du roter og trekker ting vedrørende "Du sa COD er realistisk. Du må være et troll."

 

- Du roter nok engang vedrørende hva vi har diskutert, og kommer slengene med "Move er mer presist. Du må være et troll."

 

Og nå, for fjerde gang, så gjentar du deg selv "Killzone 3 er fantastisk. Enhver person som kritiserer noe i spillet må være et troll"

 

Du har ikke bidrat med noe konstruktivt i tråden. Og personlig, ut ifra det lille jeg har sett du har kommet med, så langt, så tror jeg ikke du er kapabel til å klare det heller.

 

Om du ønsker å diskutere spillet (Som tråden faktisk handler om, i henhold til diskusjon.no's egne rettningslinjer),dette kan være positive eller negative aspektere du måtte føle med det, så er jeg mer enn åpen for å gå i en skikkelig dialog vedrørende dette.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Uff da. Der knuste du hjertet mitt.

 

Men for å diskutere litt om selve spillet, hvilken klasse foretrekker folket? Selv har jeg spilt Tactician og maksa ut klassen i går, herlig å trekke frem boomsticken når M82 går tom for ammo. Og M82 er en fryd i seg selv, særlig med Move siden man får utnyttet siktet maksimalt. Klassene virker mye mer balansert denne gangen, men man kan jo selvfølgelig ikke vite før alle har makset ut all klassene.

 

Eneste negative med Move-kontroll er mangelen på melee-knapp, men det skal visstnok patches inn etterhvert(i tillegg til flere innstillinger for sensitiviten).

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar

Personlig, så foretrekker jeg "Infiltrator" klassen, grunnet uendelig med stamina, samt muligheten til å kunne flanke effektivt.

 

Nådde akkurat rank 26 (Lieutnant Colonel II), og har unlocket alt for "Infiltrator" (Digger STA52SE med lyddemper og burst fire) klassen, samt det meste for "Marksman".

 

Mitt primær oppsett er:

 

Våpen: STA52SE

Sekundær: VC9 Missile launcher

 

Perk: Ekstra ammo.

Lenke til kommentar

Jeg klarer i allefall ikke å flakse rundt å skyte like responsivt og like treffsikkert med en ekte AG3 som i COD (og ja, jeg har prøvd), og det gjeler nok for hvermansen om det var poenget i diskusjonen her. Det fine med Killzone (ikke treern) å Gears, for den saks skyld, er at det virker som du går rundt med litt pakning der du trasker rundt, samtidig virker det som våpenet har litt kaliber å er tungt når du dreier deg rundt, og for meg virker dette mye mer realistisk. Er enig at det kanskje burde vært annerledes fra våpen til våpen, men fett er det uannsett.

 

Når det gjelder Move kontrolleren for de som bruker det? Er dette verd å investere i, eller er det bare en gimmick kontra den vanlige "stikka"? Er det likt styringen i en FPS på feks. Wii?

Lenke til kommentar

Når det gjelder Move kontrolleren for de som bruker det? Er dette verd å investere i, eller er det bare en gimmick kontra den vanlige "stikka"? Er det likt styringen i en FPS på feks. Wii?

 

 

Jeg begynnte og bruke Move kontrollerern nå på Killzone, og begynner og få litt teken på det nå. Har spillt igjennom på "trooper" og starta igår på "elite" Syntes det fungerer meget bra. Tar selfølgelig litt tid og mestre den. men når jeg først er blitt vandt til Move, er det ingen vei tilbake. :yes:

Har også kommet til rang 8 online. Har også 7-8 timer på MAG, jævlig fett :) Bare løp og kjøp du :)

Kjøpte en sharpshooter som jeg har spillt med offline i noen timer, men den passer ikke meg. Er venstrehendt, og i og med att jeg er vandt til og bruke venstre tommel til styre stikka så klarer jeg rett og slett ikke bytte våpenet til min "rette" side. Men merker att og sikte med den er meget bra. Også går det utrulig fort og snu seg uten og miste kontrollen over bevegelsen.

Mulig jeg tar noen timer til i Bootzone litt senere, kan ikke gi opp helt enda :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...