Klossmajoren Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Når jeg skal laste ned WINrar, eller andre programmer, så kommer det bare opp et tekst dokument,så hvordan får jeg lasta ned selve programmer, og ikke et en tekst med masse rare tegn på? ps: jeg bruker Mac OS X Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Laster du ned Windows eller MAC versonen av programme? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Laster du ned Windows eller MAC versonen av programme? Jeg laster ned Mac versionen, men da får jeg bare opp en mappe med masse filer, og jeg vet ikke hvilken jeg skal trykke på, for å laste ned programmer Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Hmm det var rart. Google litt for å se om noen har samme problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 winrar finnes ikke til osx. win betyr windows. bruk unrarx istedet du. http://www.unrarx.com/ Lenke til kommentar
srbz Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 winrar finnes ikke til osx. win betyr windows. Greit nok, men det finnes en OS X-utgave (nr 6 fra toppen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 det er en kommandolinje versjon som du må bruke på terminal. Veldig krøkkete og bringer minnene tilbake til før 1990 da nesten alt var tekstbasert. unrarx er med GUI, men du velger nå selv. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Unrarx er for å åpne rar filer og ikke lage, da trenger man winrar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå