traxx1 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hei Fant en litt eldre pc her om dagen, når jeg startet den opp så var det jo selfølgelig passord på brukeren Da er det jo bare å starte den i sikkerhetsmodus. Når den starter opp så trykker jeg F8, men da virker ikke tastaturet så jeg får ikke valgt sikkerhetsmodus med piltastene. Tastaturet vet jeg at fungerer (g15) Har også prøvd med en sånn usb til ps2 adapter men det virket heller ikke. Noen som vet hvordan jeg får valgt sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Først må du fortelle oss hvilket operativsystem datamaskinen kjører. Lenke til kommentar
traxx1 Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Den kjører XP professional. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har du sjekket bios innstillingene, ev. forsøkt med et annet tastatur? Lenke til kommentar
traxx1 Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 har prøvd med flere forskjellige tastatur og det er forsatt sånn at jeg ikke får til å bruke piltastene. Hvilke innstillinger i bios bør jeg se på? Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hva med å formatere harddisken? Det burde løse problemet Lenke til kommentar
traxx1 Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Har også prøvd å legge inn xp på nytt, men pc`en vil ikke boote dvd eller usb Ja, har sjekket bios innstillingene for booting og de står riktig Noen som har forslag til løsning? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 BIOS innstillingen pleier å hete 'Legacy USB'. Den skal være på. Har du prøvd et PS/2 tastaur? De adapterene fungerer ikke på alle USB tastatur. Lenke til kommentar
traxx1 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2011 BIOS innstillingen pleier å hete 'Legacy USB'. Den skal være på. Har du prøvd et PS/2 tastaur? De adapterene fungerer ikke på alle USB tastatur. Tusen takk! Det virket med å aktivere usb`ene BIOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå