Zondra Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hehe Det blir utrolig spennende etterhvert! Jeg satt i 3 dager uten søvn fordi jeg ikke kunne forlate spillet Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Er det virkelig såpass, også har jeg gått glipp av det...? Det er det samme spillet som da man kommer fra ei strand el. med ei dame, som etterhvert blir sittende igjen ved ei lita hytte imens du henter mat/hjelp? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Noen som kanskje har en litt lettere forklaring på mod-innstalleringen enn det som er i readme'en? Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det er riktig spill ja Jeg har ikke prøvd mod'en så kan nok ikke hjelpe Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Så gjennom litt gameplay på youtube. Det så ut som et ganske så greit spill, men likte ikke helt animasjonene der... Men kanskje jeg prøver det ut : ) Dark Messiah har jeg runna for for en god stund siden^^ Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 hmm:P hva med fate serien da? ikke spilt selv, men fått det anbefalt:P så har du sacred 2 fallen angel, ligner kanskje ikke helt på oblivion /two worlds, men er lystig landskap og kaniner:O titan quest er vel også lystig:P orka ikke lese gjennom igjen, men tror ikke torchlight var nevnt, er noe i likhet med diablo:) Regner med det er sånn at man ser det ovenfra? Ganske kjedelig med sånn view syns jeg : ( Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå