MilKman' Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 God morgen! Er det noen spilleglade folk der ute som vet om spill i likhet med Oblivion, Gothic 3, Two Worlds? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Risen Har prøvd Risen, men falt ikke helt for det... Godt forslag, though : ) Morrowind. Minecraft. Morrowind og Oblivion går får det samme, syns jeg. Minecraft, virkelig...? Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Siden du dro frem Gothic 3 så antar jeg at du har spillt Gothic 1 og 2 og Night of the Raven? Hvis ikke så har du strengt tatt godt glipp av de beste spillene i denne serien. Eller så har du jo Star Wars rpg'ene som Knights of the Old Republic. De er litt vel lineære men jeg synes absolutt de har god underholdningsverdi for en rollespiller. Mass Effect serien skal også være meget bra. Dragon Age Origins kan jeg også anbefale selv om det er i en sjanger for seg selv. Du har mange hundre timers underholding der. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Morrowind. Morrowind og Oblivion går får det samme, syns jeg. morrowind er meget mye bedre enn oblivion. hvis du finner grafikket utdatert, så kan du laste ned mods som hjelper stort med det. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Siden du dro frem Gothic 3 så antar jeg at du har spillt Gothic 1 og 2 og Night of the Raven? Hvis ikke så har du strengt tatt godt glipp av de beste spillene i denne serien. Eller så har du jo Star Wars rpg'ene som Knights of the Old Republic. De er litt vel lineære men jeg synes absolutt de har god underholdningsverdi for en rollespiller. Mass Effect serien skal også være meget bra. Dragon Age Origins kan jeg også anbefale selv om det er i en sjanger for seg selv. Du har mange hundre timers underholding der. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg kasta opp da jeg så at det var sånn "over-the-shoulder" view på Mass Effect. Jeg takler desverre ikke slike spill Dragon Age spilte jeg i to-tre timer før jeg gikk lei. Jeg har faktisk bare spillt Gothic 3, men det falt ikke 100% i smak, så jeg endte opp med å jukse meg fram til masse unødvendige våpen og armor. Kanskje jeg burde prøve det igjen?e Er ikke særlig fan av Star Wars, så jeg kommer nok ikke til å titte på de heller. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Morrowind. Morrowind og Oblivion går får det samme, syns jeg. morrowind er meget mye bedre enn oblivion. hvis du finner grafikket utdatert, så kan du laste ned mods som hjelper stort med det. <film> Så jeg burde egentlig spille Morrowind istedenfor Oblivion? Jeg har starta og slutta med så alftor mange RP-spill, at det er nesten litt skammelig. Men det er fordi jeg alltid skvetter så mye :!: Er det mye mørke og dystre stemninger i Morrowind, eller er det også mye som er litt mer "happy"? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Morrowind er vel et av de minst happy spilla jeg har spillt. De flygeøglene skremmer vannet av deg samme hvor mange timer du har spillt. :!: Men det er definitivt et av de aller beste rpg'ene som er lagd, milevis bedre enn Oblivion som før nevnt her. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Morrowind er vel et av de minst happy spilla jeg har spillt. De flygeøglene skremmer vannet av deg samme hvor mange timer du har spillt. :!: Men det er definitivt et av de aller beste rpg'ene som er lagd, milevis bedre enn Oblivion som før nevnt her. Awh... Jeg liker liksom store sletter med grønt gress og kaniner som håper rundt i sollyset jeg... Men, det får gå for denne gang. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 er en mod til oblivion som adder kaniner:P men kom på et, fable the lost chapters. det eier^^ er en lystig og glad historie:) Har vært gjennom det! genialt spill! Kanskje jeg skal se på det igjen...? Kommer det snart noen nye Fable spill til PC, forresten? :\ Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 1 Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Fallout 3 Divinity 2 Ego Draconis Gothic 4 Borderlands Mount & Blade Når sant skal sies. Oblivion er dritt iforhold til Morrowind, samme gjelder Fallout 3 sammenligna med Fallout 2, og Gothic 4 sammenligna med Gothic 2 (Nevner ikke 3'ern siden den er et enigma av bugs). Endret 5. februar 2011 av Neppe Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Morrowind. Morrowind og Oblivion går får det samme, syns jeg. morrowind er meget mye bedre enn oblivion. hvis du finner grafikket utdatert, så kan du laste ned mods som hjelper stort med det. Hvor kan jeg få tak i denne moden? :\ Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei Bare så du har fått det flere ganger.. PRØV RISEN! Det er awesome spill!! Her er link til Morrowind Mod: http://www.gamepron.com/file/944/Morrowind-2011-Mod-Compendium/ Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Hei Bare så du har fått det flere ganger.. PRØV RISEN! Det er awesome spill!! Her er link til Morrowind Mod: http://www.gamepron.com/file/944/Morrowind-2011-Mod-Compendium/ Hahaa La gå da Får vel teste det igjen... Problemet, som jeg har nevnt før er at jeg er FRYKTELIG lettskremt når det gjelder RP-spill! Takk for link! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå