IskaldCola Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Vi studenter har det greit! Ingen restriksjon på nedlasting, ingen stengte porter og koster meg kroner 0 i måneden. Upload virker litt "dårlig", men fortsatt mer enn godt nok for meg Ping til www.nix.no er 6ms Lenke til kommentar
ryback Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Vi i som jobber i samskipnaden har det ikke så ille vi heller. Vet ikke hvorfor vi bare har 100/100, interfacet mot uninett er gigabit. Mulig de har strupa oss et sted. Endret 4. februar 2011 av ryback Lenke til kommentar
dopus Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Og jeg som trodde vi hadde knall hastigheter da jeg gikk på høgskolen i 1999...2Mbit opp og 2 ned. Året etter på fikk vi fiber da fikk vi 33/33 Det var kongehastigheter det....vel og merke for 10 år siden...off føle meg gammel eg nå....lol Ikke så halvgale til å være en 20Mbit ADSL2+ fra ngt Endret 4. februar 2011 av dopus Lenke til kommentar
ATG Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Studenter har det flott på hyblene sine 1 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kjipt for studentene at USIT ikke lenger skal drifte studentbynettet i Oslo. En kommersiell aktør skal ta over. Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Fint at man jobber som IT på universitetet da ^^ Har så mye nett jeg bare vil Sperre alle andre i 10 minutter for å laste ned noe fort xD Lenke til kommentar
ryback Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvis du gjør det så sladrer jeg til Kjetil. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) folk som ligger på radiumhospitalet i oslo over lengre tid har det også greit Edit: Greit mtp internettet altså. Endret 7. februar 2011 av Merko. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hyggelig nett, men får dere ikke rødvin også da? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå