Ole3 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg gidder ikke å tenke på å bytte tilbake, har ikke tenkt å betale flere omregistreringer. Du skal slippe å betale ny omregistreringsavgift hvis bilen bytter eier på nytt innen en viss periode (noen uker). Ole Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Det vet jeg, men den muligheten er oppbrukt på begge bilene. Han som kjøpte bilen min slipper å betale omreg, jeg har betalt omreg på bilen jeg kjøpte. Han jeg kjøpte bilen av hadde ikke omregistrert bilen. Hvis jeg bytter tilbake må jeg betale omreg på gammelbilen + at han slipper å betale omreg på sin bil. Det er jo 3000 rett i dass. Jaja, dere slipper å se meg på forumet en liten periode sikkert. Han skal slå meg helseløs pga. en tusenlapp. Vil han det, skal han få gjøre det, hvis han tror at han får den tusenlappen da Endret 16. februar 2011 av Fjernsyn Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Anmeld fyren så fort du kan, da står du mye sterkere om noe skulle skje! Ville tatt screenshot av truslene hans, lagret bildene en sikker plass + printet dem ut og lagt de ved anmeldelsen. Politiet er nødt å ta tak hvis du føler det er fare for deg og din kjærestes helse. Kanskje de har mer på ham fra tidligere og dette da blir dråpen som skal til for å ta mer tak i fyren. Etter beskrivelsen du gir virker han jo som en gal mann han der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå