Gjest medlem-1432 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Mehe, men det er jo sant. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hey, står i signaturen, ikke min feil! Silence is a virtue... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei, jeg ville ha brukt litt tid på å bli kjent med vedkommende før jeg hadde gitt meg selv til henne. 2 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva syns dere hvis dere har noe på gang/dater ei jente og det tar flere mnd før det blir sex? Ikke noe problem, derfor man har andre fuckbuddys. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Knulle andre jenter mens man dater noen man er interessert i? Kommer aldri på tale. 6 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg er ikke eksklusiv før man faktisk blir kjærester. Dette er jeg veldig åpen om, og jentene jeg styrer med vet det. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 TS: Under hvilken omstendigheter planlegger du å ha sex på første date hvor det ikke går under definisjonen av ONS? Med første date som i første gang du ser vedkommende. Spørsmålet kan tolkes som en selvmotsigelse. Derimot er det strategisk lurt å kalle ONS for en date, skyldfølelsen blir mindre. Uten å referere til kilder, er det kjent fakta at kvinner lider større mentale bivirkninger etter ONS enn menn. Jeg har selv erfart dette. Bruddet mellom meg og eksen min blekner i forhold til det emosjonelle marerittet hun opplevde etter sin første ONS. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Uten å referere til kilder, er det kjent fakta at kvinner lider større mentale bivirkninger etter ONS enn menn. Dette har ikke jeg hørt om før. Jeg vil gjerne ha litt kilder å lese på dette. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hadde vel gjort det om gnisten var der Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg gjorde det første gangen med den nåværende kjæresten min Fortsatt sammen etter 3 år! Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Uten å referere til kilder, er det kjent fakta at kvinner lider større mentale bivirkninger etter ONS enn menn. Dette har ikke jeg hørt om før. Jeg vil gjerne ha litt kilder å lese på dette. http://www.independent.ie/opinion/editorial/onenight-stands-why-women-still-feel-all-the-guilt-110455.html Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det kan være noe i den studien der ja, men som artikkelen selv sier er det en for liten undersøkelse til at den kan stå på egne bein. 46 damer fra ett område er farlig å trekke beslutninger av. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Det kommer helt an på hvordan kontakten og stemninga mellom meg og jenta er. 1 Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Nei, mener også at det er galt å ha sex på første date, kommer ann på situasjonen der og da. Men i utgangspunktet er det for tidlig stadie. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvis det er en jente jeg liker, så ja. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg tror det er litt anderledes for jenta og for gutten sin del. For jentene så ville de nok hatt det om de likte han og så på han som en kjæreste potensiale. Han hadde vært romantisk hele kvelden, snakket varmt om sin mor og trukket frem stolen. Han var kanskje ikke verdens kjekkeste, men glimtet i øyene, og smilet hans vitnet om en trygg og varm familiemann som kunne ta godt vare på henne. For guttene så tror jeg at det ville nok vært litt motsatt. Dersom gutten hadde likt jenta og så på henne som en kjæreste, så tror jeg ikke gutten ville bare tatt med henne hjem og mata henne i toern. Hadde gutten kun likt henne fordi hun var dritfin, men du har aldri noe intensjoner å bli gammel med henne, ja da ville man nok bare tømt og rømt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Så ditt tips til damene er; blir du tatt i toern på første date så vil han ikke ha deg, motsatt hvis du bare blir tatt i enern? 2 Lenke til kommentar
aneias Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Spørs jo helt om du kjenner personen godt fra før og har vært venner en stund. Men uansett trur jeg nok ikke jeg ville ha hatt sex på første date. Hvertfall ikke hvis jeg ikke kjenner personen fra før av. Endret 2. mars 2011 av aneias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå