StinaStina Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 ja, er gjerne best å vente med sex til det er rett, for det smaker ikke godt å ha sex når ting er helt feil. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Aldri! Ikke på den andre eller tredje gangen heller. Jeg venter til det føles riktig og det er en person jeg er villig å få barn med. Jaha? 1 Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Man pleier å prøve kjøre biler før man bestemmer seg for den... så ja det ville jeg. før første date også. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 ja, er gjerne best å vente med sex til det er rett, for det smaker ikke godt å ha sex når ting er helt feil. Det er jeg forsåvidt enig med deg i, men jeg har en teori om at det går på personkjemi og ikke tidspunkt. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Nei, vil i utgangspunktet ikke ha sex på første date. Hvor blir det av spenningen da? Hvis jenten er en potensiell kjæreste vil jeg nok prøve å drøye det litt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Prøver du å si at sex ikke er spennende etter man har hatt det? Virker nesten som det. 1 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Prøver du å si at sex ikke er spennende etter man har hatt det? Virker nesten som det. Haha, ser hva du mener, men var ikke helt det som var poenget mitt Det er heller det at hele "dateprosessen" blir litt mer mystisk og spennende hvis man ikke gir alt med en gang Det er gøy å holde damene litt på pinebenken også Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Haha, ser hva du mener, men var ikke helt det som var poenget mitt Det er heller det at hele "dateprosessen" blir litt mer mystisk og spennende hvis man ikke gir alt med en gang Det er gøy å holde damene litt på pinebenken også Tror nok muligens du piner deg selv mer enn du piner dama.. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tror nok muligens du piner deg selv mer enn du piner dama.. Nja, kanskje du har et poeng der, men min erfaring er at damer flest er noen voldsomme kåtinger! Tror nok det går begge veier Dessuten snakker jeg ikke om å gå månedsvis, bare de første datene Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva syns dere hvis dere har noe på gang/dater ei jente og det tar flere mnd før det blir sex? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva syns dere hvis dere har noe på gang/dater ei jente og det tar flere mnd før det blir sex? Er jeg interessert i jenta, går det fint. Har jeg overlevd med hendene i flere år, klarer jeg nok noen måneder ekstra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva syns dere hvis dere har noe på gang/dater ei jente og det tar flere mnd før det blir sex? Jeg ser ingen problemer med. Det er hele pakken jeg i så fall dater og ikke kun fitta. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skjønner ikke hva som skulle være galt med å ha sex på første date om det faller seg naturlig. 1 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hva syns dere hvis dere har noe på gang/dater ei jente og det tar flere mnd før det blir sex? Tror egentlig ikke det ville gjort noe, men det forutsetter jo at hun er åpen om hvorfor. Hvis jenten ønsker å vente så gjør det ikke så mye, men det kan bli et problem å holde lystene i sjakk innimellom Så lenge det ikke tar noen måneder mellom hver gang, da hadde jeg blitt rimelig frustrert! Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 qout L4r5 Skjønner ikke hva som skulle være galt med å ha sex på første date om det faller seg naturlig. this Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 må først få meg en date... signaturen min sier vel sitt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja. Det er noe med Manchester United-fans og mangel av kjærester.... 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 må først få meg en date... signaturen min sier vel sitt? Jeg kan hjelpe deg med den saken. Ja. Det er noe med Manchester United-fans og mangel av kjærester.... Okay, that's just below the belt! Shame on you! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Okay, that's just below the belt! Shame on you! Hey, står i signaturen, ikke min feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå