|FSK| Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Har satt opp en liten boks jeg bruker til en del nedlastning, men har enda ikke funnet ut hva jeg skal bruke for å få resume på store filer via ftp. Jeg har hitill brukt wget, men dette blir vanskelig hvis noe skjer midt under nedlastinga. Bruker kun putty for å styre boksen, så blir litt vanskelig med noe annet enn noe som kan styres fra terminalen. Har søkt litt rundt på freshmeat, men har enda ikke funnet noe. Noen med tips? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 NcFTP, der du også har ncftpget, som funker nesten som wget (kan startes fra script) som har støtte for resuming. Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 Noe jeg glemte, var at jeg også kunne tenkt meg noe som viste fortløpende hvor mye som var lastet ned. likevel, takk for svar, skal prøve når jeg kommer meg hjem. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Noe jeg glemte, var at jeg også kunne tenkt meg noe som viste fortløpende hvor mye som var lastet ned. likevel, takk for svar, skal prøve når jeg kommer meg hjem. ncftp har alt dette og enda mer! Bla. tab-autocompletion som man er vant til ellers i *nix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå