Rudde Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hello, dette er sikkert ikke noe men jeg har bestemt meg for å åpne en tråd alikavel. Det som er saken er at jeg har en liten infeksjon på tunga jeg har aldri hatt noe problemer med tunga før så jeg vet ikke hvordan det er /ikke er. Jeg legger ved ett bilde som viser infeksjonen, jeg har sett gjennom noen sider om starten på tungekreft og noen bilder kunne i en liten grad ha noen likheter. Er dette noe jeg må gjøre noe med? Og hva er det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Ser ut som et helt vanlig sår på slimhinnen. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ser ut som Afte http://no.wikipedia.org/wiki/Afte Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Du får håpe det ikkje er herpes simplex type 1 og at det blir tilbakevendande, det er noko dritt og finnes ingen kur for. Du kan ha bitt deg på tunga der såret er. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvor lenge har du hatt dette såret? For meg ser det ut som et bitesår eller en minor afte, og vil tilhele i løpet av noen dager hvis det får stå uforstyrret. Btw, hvor mye brus drikker du? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg drikker alt for mye brus. Jeg tror det er ganske umulig at det er bitesår, for har ikke bitt meg i tunga og år nå. Men er leget nå tok 2 dager etter at jeg leget denne tråden. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Da kan du gå ut i fra at dette var en afte. Når det gjelder brus, så ser jeg at du har store syreskader på tennene... Kanskje en ide å kutte ned? Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Munnskyllemiddelet Corsodyl er din venn. Fåes kjøpt på apoteket, koster en 60- 70 kroner. Bruker det morgen og kveld hvis jeg får munnsår inne i munnen, eller biter meg i kinnet og får betennelse. Ikke dritdigg å skylle med, men etter bare et par ganger vil du kjenne at såret er mindre. Gir også lindring umiddelbart etter at du har skylt, men all mat smaker rart i et par timer etter at du har brukt Corsodyl. Er verdt det, dog! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Munnskyllemiddelet Corsodyl er din venn. Fåes kjøpt på apoteket, koster en 60- 70 kroner. Bruker det morgen og kveld hvis jeg får munnsår inne i munnen, eller biter meg i kinnet og får betennelse. Ikke dritdigg å skylle med, men etter bare et par ganger vil du kjenne at såret er mindre. Gir også lindring umiddelbart etter at du har skylt, men all mat smaker rart i et par timer etter at du har brukt Corsodyl. Er verdt det, dog! Jeg har det hjemme men er utvekslingstudent i USA hvor jeg får 16 brusbokser for $2.50 og har ingen mor til å holde meg i ørene i tilegg til at jeg bor i den varme staten Arizona hvor det er deilig med en brus, fra og til, eller hele tiden.. Jeg kjøpte ett munnskyllemiddel kaldt Crest nå, håper det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå