Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Infeksjon på tunga

Rudde

Anbefalte innlegg

Hello, dette er sikkert ikke noe men jeg har bestemt meg for å åpne en tråd alikavel. Det som er saken er at jeg har en liten infeksjon på tunga jeg har aldri hatt noe problemer med tunga før så jeg vet ikke hvordan det er /ikke er.

Jeg legger ved ett bilde som viser infeksjonen, jeg har sett gjennom noen sider om starten på tungekreft og noen bilder kunne i en liten grad ha noen likheter.

Er dette noe jeg må gjøre noe med? Og hva er det?

post-129544-0-15333700-1296602588_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Munnskyllemiddelet Corsodyl er din venn. Fåes kjøpt på apoteket, koster en 60- 70 kroner.

Bruker det morgen og kveld hvis jeg får munnsår inne i munnen, eller biter meg i kinnet og får betennelse. Ikke dritdigg å skylle med, men etter bare et par ganger vil du kjenne at såret er mindre. Gir også lindring umiddelbart etter at du har skylt, men all mat smaker rart i et par timer etter at du har brukt Corsodyl. Er verdt det, dog!

Lenke til kommentar

Munnskyllemiddelet Corsodyl er din venn. Fåes kjøpt på apoteket, koster en 60- 70 kroner.

Bruker det morgen og kveld hvis jeg får munnsår inne i munnen, eller biter meg i kinnet og får betennelse. Ikke dritdigg å skylle med, men etter bare et par ganger vil du kjenne at såret er mindre. Gir også lindring umiddelbart etter at du har skylt, men all mat smaker rart i et par timer etter at du har brukt Corsodyl. Er verdt det, dog!

Jeg har det hjemme men er utvekslingstudent i USA hvor jeg får 16 brusbokser for $2.50 og har ingen mor til å holde meg i ørene i tilegg til at jeg bor i den varme staten Arizona hvor det er deilig med en brus, fra og til, eller hele tiden..

Jeg kjøpte ett munnskyllemiddel kaldt Crest nå, håper det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...