madman88 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Ja,kan da sende en mail å høre:) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Å Nappe / vokse konsekvent og over tid har vist seg å være effektiv for å gjøre hårene tynnere. Min kjære har gjort dette med lårene og der det behøves, og det går nå langt lengre tid før hver gang det behøves å vokses samt hårene vises mindre. Endret 1. februar 2011 av Malvado Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Har du link til en artikkel e.l. som tar opp dette? Kan være interessant lesning for både min egen del og samboerens del. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Stemmer det han sier, mye napping over tid vil føre til hårtap. Kan prøve å finne kilder på dette senere om Malvado ikke kommer med noe. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Hårtap vet jeg ikke, men håret vil ikke synes så godt i og med at det blir ferske tupper som kommer ut i stedet for gamle hår som bare kappes hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå