madman88 Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Hei! Hva er best å gjøre , hvis man foreksempel har hår i midten ved øyebryene som vokser ut? Føler de vokser veldig raskt tilbake, hva er det beste å gjøre med det? Når man først napper de,så blir det foreksmpel at man ser små prikker etter noen få dager igjen, der de begynner å komme tilbake. Noe tips? Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Prøv voks. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 hva slags er det å anbefale og hvor? ikke prøvd dette før akkurat. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) De har det på Cubus. Voks er voks, er ikke "rocket science". Endret 1. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 ok,takk. Men er det bare en krem, som du setter på med et slags plaster,som du så river av i midten? eller hvordan funker dette? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Prøvd å nappe de? Er litt vondt, men er nok det som er den beste løsningen sammen med voks. Får du godt tak, vil hår"posen" bli nappet ut, slik at det tar lenger tid før håret vokser ut. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 ja,prøvd å nappe med pinsett. Funker bra i 2-3 dager,før det så vokser igjen. Men så begynner disse små svarte prikkene å dukke opp,for det gror på nytt,og da er det ekstra vanskelig å ta tak i det. om du skjønner? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, det forstår jeg. Du må ha drøy hårvekst hvis det vokser ut så fort. Jeg har nogenlunde samme problem som deg, at det vokser "øyebrynskjegg" som jeg liker å kalle det.. Merkelig nok har jeg mistenkelig liten skjeggvekst på haken. Jeg er blond, så man ser det ikke særlig godt, så jeg bruker bare barberhøvel til å rake det vekk en gang i uka, ca. Hittil har det ikke vært noe problem, så vet ikke om jeg kan hjelpe deg noe særlig! Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 hehe,ja det kan du si. Regner jeg du og er en kar gutt/mann? Mine er svarte,som gjør det litt verre kan du si. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Ja, det stemmer. Hva med å prøve hårfjerningskrem? Får det på de fleste apoteker. Bare å spørre de som jobber der, så hjelper de deg nok. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 ja ,det kan vell gå ja. Hvordan er det slikt funker da? bare du setter på litt,så blir det borte? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Det kan jeg egentlig ikke svare på, med tanke på at jeg aldri har brukt det selv. Man er aldri for smart til å lese på baksida. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Du må for guds skyld ikke bruke hårfjerningskrem mellom øyenbrynene av den enkle grunn at det er veldig nærme øynene. Hårfjerningskrem er sterke saker. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 hehe. Da vet vi det,vi gutta har ikke like mye peiling på dette vettdu! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Dra heller til et parfymeri. Der (og på Cubus) vet jeg med sikkerhet at de har noe for deg. Har sett løsninger med krem og "pads" til å rive av. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 ok,takk for svar:) hadde vært enklere å sjekket på nettet, syns det er flaut å spørre om dette,men vi får nå se:) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Om du spør ei jente (som du antakeligvis ville blitt nødt til å gjøre) vil den jenta bare bli glad - trust me! Det er nemlig skremmende mange gutter der ute som ikke tar vare på øyenbrynene sine. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) hadde vært enklere å sjekket på nettet, syns det er flaut å spørre om dette,men vi får nå se:) Er ikke flaut å ta vare på seg selv og huden sin. Endret 1. februar 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 okey:) men , da får jeg bare prøve,takk for hjelpen i allefall! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Du kan vurdere en hudpleieklinikk eller skjønnhetssalong også. Så får du stelt de ordentlig i samme slengen. Om ikke kan du jo alltids besøke guruen selv og samtidig få litt råd: http://øyenbryn.no/ Synd han har laaaaaaaaaaaaaaang venteliste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå