datageni Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Har en htc legend. Det er 700mb ledig på SD. Men når eg skal installere apper sier telefonen at det ikke er mer plass. Har gått gjennom app lista og slettet mye. Og flyttet mye. Har valgt manuell lagring på innstillinger. Virker ikke som det er noe valg på marked. Har og gått gjennom filer med filutforsker. Lite å bli klok på. Håper noen med samme telefon har hatt samme problem og løst det. Android 2.2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Har HTC-telefoner disker? 1 Lenke til kommentar
vetle666 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Problemet er telefonen installerer applikasjoner på internminnet. Det hjelper altså ikke om du du har ledig plass på minnekortet da det som sagt ikke er der filene lagres. Om du har slettet en del applikasjoner, men du fortsatt ikke får installert så kan det hende at det du prøver å installere er veldig stort. Du kan også evt prøve en restart. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg missforstod når du skrev diskplass. Disk er for harddisk, men nå regner jeg med den har flashminne og at det er det du tenker på. Reagerte på at det stod "diskplass", ettersom jeg trodde dette var den faktiske feilmeldingen du får opp på telefonen. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med problemet ditt. 1 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har en htc legend. Det er 700mb ledig på SD. Men når eg skal installere apper sier telefonen at det ikke er mer plass. Har gått gjennom app lista og slettet mye. Og flyttet mye. Har valgt manuell lagring på innstillinger. Virker ikke som det er noe valg på marked. Har og gått gjennom filer med filutforsker. Lite å bli klok på. Håper noen med samme telefon har hatt samme problem og løst det. Android 2.2 Det er vel sånn at apps legges først i internminnet, så kan du velge å flytte til SD-kortet? Har aldri hatt stock 2.2 på min Legend, så jeg er ikke oppdatert på hvordan det funker egentlig. Jeg slet med å installere Angry Birds og et annet spill som var veldig stort da jeg kjørte Sense/2.1 på min Legend, og måtte rett og slett slette unna en haug med apps slik at spillene fikk installert seg (forferdelig dårlig system). Deretter kunne jeg legge inn appene på nytt. Det er mulig at du må prøve noe lignende. Jeg antar at du har flyttet det du kan til SD-kortet allerede. Av og til har det forøvrig virket som om indikatoren på om telefonminnet er full har hengt litt igjen. En reboot eller sletting av cachen til markedet vil kanskje hjelpe. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 menu --> settings --> applications --> manage applications. trykk på "downloaded" og gå inn på de største appene og velg "move to SD card. tåpelig løsning. skulle ønske at de heller kunne laget telefoner med større internminne så man hadde sluppet minnekort. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Samsung Nexus S har 16 GB internt og ingen minnekortplass. Ellers har vel f.eks. Galaxy S 8 GB internminne og plass til 32 GB minnekort, så plassmangel burde ikke være noen issue der heller. Virker som det er stort sett HTC som ikke har skjønt at folk vil installere ting på telefonene sine. HTC Desire HD har vel i og for seg 1 GB internminne, så det kommer seg der i gården også ... men gamle Desire og Legend har forferdelig lite internminne. Med Android 2.2 kan man i det minste knote over apps på SD-kortet, det er da noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå