Deathbrick Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 hei, jeg trenger en gaming mus til billigst mulig pris. Jeg spiller Cod og Wow på pc og trenger derfor en med litt knapper på til f.eks knife eller lignende på cod. Trenger også et tastatur( helst trådløs) som passer bra til wow og cod. Kom med forslag, men hadde ikke tenkt å bruke masse peng på det. Skal også kjøpe bedre høytalere så må spare litt penger. Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 har ingen god anbefaling på tastatur men du kan jo lese hardwares tester her Når det gjelder mus bruker jeg selv Logitech mx518. Billig og bra mus til gaming jeg spiller for det meste FPS, og er storfornøyd. Den er kablet, du sa ikke noe om musa skulle være trådløs eller ikke... Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Helt grei mus det der ja Men musen trenger ikke å være trådløs. Har du prøvd musen på Cod eller wow? Og jeg tror jeg går får et SteelSeries keybord Lenke til kommentar
Lambern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Spillte mye det første COD:MW, og musa funker fett der Den kan stille følskomheten på musa med knapper ved musehjulet som er veldig kjekt hvis du trenger å endre følsomheten mens du spiller, ved f.eks sniping. Jeg spiller ikke WoW, så vet ikke hvordan den vil funke der... er kun 2 programmerbare knapper på den, plassert ved tommelen, så det er ikke mange muligheter til makroer... Men musa er som sagt fin fin til FPS. Musa glir også fint på de fleste tenklige overflater, og den eneste overflaten musa ikke funker på er klart glass. edit: leif Endret 2. februar 2011 av Lambern Lenke til kommentar
Deathbrick Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 ja okei tror det funker bra Den jeg har nå er en Logitech M310 Den funkter til å spille med, men ikke noe bra alternativ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå